Beoordeeld op 2 november 2018

Prachtige bungalow kamer, zeer rustig tussen het groen, uitstekende keuken en uitzonderlijk goede bediening. Vooral de poolbar van Cesar springt hieruit!
Op aanraden van mijn vrienden, de gekke Belgen, ben ik dit jaar voor de eerste keer meegekomen en ik hoop dat de volgende jaren te blijven doen.
Ik kan dit hotel aan iedereen aanraden die houdt van klasse,rust, sereniteit, actie voor kindjes indien gewenst maar helemaal niet storend, uitstekende keuken en fantastiche themaresto's en professioneel vriendelijk personeel. Ik tel de maanden af om volgend jaar terug te komen...…..

Kamertip: Ik had kamer 4016: fantastisch gelegen, rustig, midden tussen het groen
Beoordeeld op 29 oktober 2018 via mobiele applicatie

Na 12 jaar weer een week hier geweest en het was fantastisch. Fijne bediening en vriendelijk personeel. Het is een hotel met veel groen. Zeker een aanrader! Het animatieteam is erg gezellig. Volgend jaar zou ik hier nog wel een keer heen gaan!

Beoordeeld op 29 oktober 2018 via mobiele applicatie

Zeer aan te bevelen door onder anderen de ligging, de zee en niet te vergeten de uitstekende keuken. Kramer’s zijn perfect en worden dagelijks grinding gereinigd. Zeer fijn hotel Met betrouwbaar en vriendelijk personeel

Beoordeeld op 28 oktober 2018

Afgelopen oktober weer genoten en zoals altijd geweldig! Heerlijk op de pier gelegen waar ook je drankje gebracht word en zo lekker geluncht ook het 24 restaurant is zo goed de hele dag kun je van alles bestellen en de a la carte restaurants zijn uitstekend
En savonds prachtige shows en als afsluiter lekker dansen op de muziek die zeer goede dj verzorgen!

Kamertip: In het hoofdgebouw mooie zeezichtkamers .
Beoordeeld op 25 oktober 2018 via mobiele applicatie

Mert van de animatie was super!!goede begeleiding, goed voor de kinderen.goede shows, super!!
Heel lekker eten, veel keuze. De kamers zijn erg luxe,tot in de details verzorgd. Hier word je in de watten gelegd!