“Elke keer genieten!”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 februari 2018 beoordeeld

Weer een heel fijne middag gehad in De Pastorie.
Het is elke keer een verwennerij van het begin tot het einde: heel lekkere gerechten, vriendelijke bediening (super gastvrouw, de chef-kok die langskomt), ...
Kortom: Genieten!!!

Datum van bezoek: februari 2018
Carl W, Eigenaar van Restaurant De Pastorie bvba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2018

Beste Ria,

Met dank voor de waardering.

carl, loes en wout

13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is reeds de derde keer dat we hier kwamen hetgeen aangeeft dat we de aanpak en de keuken op prijs stellen.

Hier wordt topgastronomie bedreven door een sterk team. Kader, keuken, bediening en onthaal zijn van hoge kwaliteit.

Het menu dat de chef ons voorstelde was opnieuw heerlijk vanaf de aperitiefhapjes tot en met het dessert.

Echter wel verrast door de kostprijs van een extra lepeltje kaviaar bij het voorgerecht. Het marginale smaaksurplus hiervan woog absoluut niet op tegen het (onaangekondigde) prijssurplus.

Datum van bezoek: januari 2018
Carl W, Eigenaar van Restaurant De Pastorie bvba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2018

Beste,

Met dank voor deze "feed back" en dank voor de lovende woorden.
Sta me even toe :
De Prijstoeslag van de kaviaar staat duidelijk vermeld op de kaart. Dat kan je onder uit de kopij van het menu afleiden.
Iedere kaviaar liefhebber zal ook weten dat 17,00 € voor effectief 5 gram afgewogen kaviaar een prikje is. Dit noemen we zachte, Kempense prijzen. :)

Hopelijk kan dit antwoordje het mindere gevoel verzchten !
Culinaire groet,
carl wens

MENU ALLIANCE – MENU “ALLES NAAR WENS ...”

GEROOKTE PALING – Zeeuwse Oester / ANGUILLE FUME – l’Huîtres / SMOKED ALE - Oyster
(facultatief : + 5 gram « Imperial Heritage kaviaar 17,00 €
Gerookte paling / charlotte aardappel, Zeeuwse oester, wodka
Tourraine, “Xavier Frissant” – Loire 2016

7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verfijnde gerechten, goede wijnen, mooi kader, professionele bediening. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: februari 2018

Daar doen we het voor!

27 januari 2018 beoordeeld

was alweer enkele jaren geleden dat we nog in de Pastorie aten, deze keer een lunch met vrienden, bediening en service volgend elkaar perfect op, zeer verzorgde hapjes en heel lekkere champagne van het huis, sommige gerechten deden bij mij vragen rijzen qua afwerking en samenhorigheid, maar zeker geen probleem, wel weer ontzettend veel dessertjes tot in den treure, een mens is daardoor duidelijk overboeft, teveel is teveel, ik besef dat je ze niet moet opeten, maar dat hoort natuurlijk niet, ook waren ze veel en veel te zoet, zelfs voor mijn bek, al bij al goed, maar zeker niet voor elke maand,

Beste,

Met dank voor de fijne commentaar. we houden graag rekening met je opmerking.

20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals steeds weer zeer vriendelijk en hartelijk ontvangen door gastvrouw Loes en gastronomisch super verwend door Carl en zijn team.
Zeer lekkere aangepaste wijnen en extra dessertjes bij de koffie.
Ons favoriet restaurant in de Kempen!

Beste Lies,

Met dank voor de appreciatie!

Reizigers die Restaurant De Pastorie bvba bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Turnhout, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Restaurant De Pastorie bvba geweest? Deel je ervaringen!