Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Park review/youtube

Ik vind dit park totaal niet slecht, in de horeca mag de bediening wel een beetje rapper veruit ... meer lezen

Beoordeeld op 3 oktober 2023
Relax01752738822
Oudenaarde, België
via mobiele applicatie
Gebrek aan beleving

Eind augustus het park bezocht met ons gezin. De eerste indruk is teleurstellend. Ruim na 10.00u ... meer lezen

Beoordeeld op 25 augustus 2023
Brian J
Lees alle 929 beoordelingen

Beoordeeld op 19 november 2018

voor ouderen is het te laat , te veel volk en lawaai, lange wachttijden, en de prijzen zijn zeer fors
wel zeer geschikt voor kinderen , Toch een ervaring die ge een keer in je leven moet meemaken.

Beoordeeld op 15 november 2018 via mobiele applicatie

Leuk park met veel variatie aan attracties. Ingeval regenweer: weinig overdekt. Dreamcatcher met VRbril is een aanrader. Jammer genoeg veel papiertjes, rondslingerende blikjes,...

Beoordeeld op 11 november 2018

we waren voor de Halloween special geweest en dit hebben we ons beklaagd, het was overal zeer lang aanschuiven. zelfs de niet Halloween-attracties was het minstens 20-30min, voor de revolution was het leuk 75min wachten waarop we terug naar huis zijn vertrokken.

Beoordeeld op 7 november 2018 via mobiele applicatie

Samen met mijn dochter van 17 wezen griezelen tijdens de Halloween-dagen. Heel leuk opgezet, maar vooral enorm gelachen om al die zogenaamd stoere meiden die gillend de spookhuizen weer uitrenden. Hele leuke entourage!

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 6 november 2018

Het is een leuk park met meestal korte wachttijden. Maar lang niet alle attracties waren open, of zich pas veel later open of ruim voor sluitingstijd al weer dicht. En in dit geval vallen een aantal toiletten ook onder de attracties voor wat betreft sluitingstijden.

Datum van activiteit: oktober 2018