Wendy W

Gezellig mooi familiepark

Beoordeling van Park Molenheide
4,0 van 5 bollen3 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Super leuk park voor kleine kids. Grote indoor en super gave glijbanen. Mooie wandel en fietstochten. Zeker Zeker aanrader. Je kunt hier ook gebruik maken van fietsverhuur. Wild en wandelpark zeker een aanrader. Mooi ruim opgezet en je ziet er wilde zwijnen. Park google show zeker vermakelijk
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
Carbon Style Room
14.4 km van Park Molenheide
Meer hotels in Helchteren bekijken
Beoordeeld op 5 november 2023

Het was onze 1ste x Molenheide. We hadden een greenhouse"Epsilon". Dit huisje raden we zeker aan. De nodige ruimte/comfort. Het park zelf is heel proper onderhouden en er is een ruim aanbod. Aanrader!

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 23 oktober 2023

Echt super, we gaan elk jaar naar molenheide toe, het blijft een super park. Helaas begint de horeca onwijs duur te worden. Voor de rest blijft het lekker rustgevend en echt een aanrader voor “jonge” stellen met kids

Kamertip: Zwembad is redelijk koud, en koop eten buiten het park! (Colruyt is om de hoek)
Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 4 augustus 2023

Net terug van vakantiepark molenheide. Voor gezin met 3 jonge kinderen is er van alles te doen. Leuk zwembad dat geschikt is voor de allerkleinsten maar ook voor wat oudere kinderen. Speelparadijs was voor de oudste 2 (6 en 3 jaar) helemaal top.
Bungalow (Sigma) was vrij basic. Bedden waren ontzettend zacht en van matige kwaliteit. Elke morgen werden wij wakker met pijn in onze benen en rug.
Horeca biedt matige kwaliteit voor ontzettend hoge prijzen. Zowel het restaurant als de bar bij de binnenspeeltuin. Waarbij de laatste zelfservice is. Personeel in horeca is niet erg gastvrij, groeten lijkt al bijna te veel.

Alles bij elkaar hadden wij meer verwacht vooral van de horeca. Prijs kwaliteit verhouding is compleet uit balans.

Voor dit geld gaan wij de volgende keer ergens anders heen.

Kamertip: Ga ergens anders eten(halen) dan krijg je meer waar voor je geld.
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 20 juni 2023

Juni 2023 ben ik samen met mijn partner en zoon(van 2 jaar oud) een midweekje naar de moleheide geweest. Ik ben via internet op dit park gekomen, er werd positief opgeschreven hoe leuk het is voor kinderen. Na enkele research een boeking gedaan. Het park oogt goed onderhouden, het huisje was schoon en ruim, en fijn dat alle huisjes losstaand zijn.
Helaas waren er een aantal tegenvallers:
- geen animatie voor kinderen(dit was blijkbaar alleen in schoolvakanties)
- beperkte openingstijden horeca
- buitenbad was deffect
- geen broodjes bestel service en geen verse broodjes in de winkel
- personeel was onduidelijk en vaag en niet even klant vriendelijk
Zo werd er bevoordeeld bij de receptie benoemd dat het restaurant niet moeilijk doet over een maaltijd mee naar je vakantie huisje nemen, maar bij de horeca zelf kregen we de reactie: ' dat doen we niet, dat weten we zelf wel beter dan de receptie'.
Het zwembad was leuk, 4 glijbanen en een leuk peuter bad. Het indoor speel paradijs was voor onze 2 jarige iets te uitdagend. Ook vond ik het niet erg schoon en onderhoud van de toestellen kon beter.
Toen we fietsen wilde huren was ik net een kwartier te laat, toen ik vriendelijk verzocht of het toch nog mogelijk was werd ik door een medewerker verwezen naar een andere medewerker met de boodschap dat ze hier zeker mee verder kunnen helpen. Bij de medewerker van de fietsen aangekomen kreeg ik te horen dat jet niet ging en dat ik morgen maar terug moest komen, want de kassa was al afgesloten Toen ik voorstelde om via de receptie of met de borg te betalen was die volgens de receptie niet mogelijk. Ik werd onvriendelijk behandeld en toen heb ik het maar opgegeven. Mijn partner liet het er niet bij zitten en is nogmaals naar de receptie gegaan. Toen bleek ineens vanalles toch mogelijk en kregen we alsnog de fietsen die ingehouden werden op de borg.
Al met al zullen wij niet snel dit park adviseren.

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 31 mei 2023

Wij hebben een boeking gedaan bij park Molenheide.
Wij hebben het bedrag voldaan waarna wij een aantal reisbescheiden kregen toegestuurd. In deze bescheiden stond een maximaal verbruik. Hier gaan wij niet mee akkoord want wij gaan niet op vakantie om meterstanden te noteren en in ons achterhoofd te moeten houden aan verplichtingen waarbij je op vakantie niet aan zou moeten denken.

Na contact (wat zeer moeilijk verliep) hebben wij besloten de vakantie te annuleren. Hier besloot het park om ook nog een 25%! annulatiekosten in rekening te brengen! Wij annuleerden ruim 9 weken van tevoren!

De mensen die dit lezen moeten hun eigen keuze maken of ze bij dit park willen boeken maar mijn advies is ga lekker ergens anders heen waar je zonder zorgen je vakantie kunt vieren

Kamertip: NIET BOEKEN HIER!
Datum van verblijf: mei 2023