TripAdvisor

Beoordeling van Brasserie Fratelli

Brasserie Fratelli
Geclassificeerd als nr. 4 van 41 Restaurants in Houthalen
13 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met veel keuzemogelijkheden & vriendelijke bediening. Eten was wel oké maar niet "wow". Het was ook veel te weinig. Ik kon nog 2 hoofdgerechten bijbestellen

Datum van bezoek: december 2018

21 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn met een groep van 13 man gaan eten. Iedereen was tevreden, zowel de vegetariërs als de vleeseters. Lekkere suggesties. Iedereen heeft een ander gerecht gekozen en we kregen allemaal samen ons eten. Super

12 november 2018 beoordeeld

Zeer korte wachttijd. Al drink je aperitief, ze komen vlot je bestelling opnemen.
Geven raad voor aangepaste wijnen.
Zeer lekker eten. Meer dan voldoende.

7 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel voor een zakelijke lunch ‘s middags als een romantisch diner of familiediner een super locatie. Vriendelijk, snel en ALTIJD lekker!

30 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals verwacht alles dik in orde...
Op dinsdadavond stampvol zegt genoeg imo...lekker eten, goede wijn en vooral bekwaam personeel..

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Brasserie Fratelli bekeken, bekeken ook

Heusden-Zolder, Limburg Province

In Brasserie Fratelli geweest? Deel je ervaringen!