“Alleen voor invités”

l’Invité
Geclassificeerd als nr. 5 van 19 Restaurants in Wenduine
Keukens: Belgisch
15 maart 2020 beoordeeld

Brute bediening, erg kortaf soms over de rand van onbeleefd.
Duidelijk betere service voor de habitués. Veel te weinig plaats op ons tafeltje. Voor het gekende volk werd een tafeltje bijgetrokken.
Het eten was niet slecht maar niet goed genoeg om dit nog een tweede keer te ondergaan!

Datum van bezoek: maart 2020

2 januari 2020 beoordeeld

Uiterst onvriendelijk ontvangen door de eigenares. Nauwelijks keuze voor kinderen en ook totaal niet meedekend. We zijn opgestaan en zonder bestelling vetrokken.

Datum van bezoek: januari 2020
GEERT V, Owner van l’Invité, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020

geachte, wij zijn inderdaad geen restaurant met kindermenu keuze. Al deze gegevens staan duidelijk vanaf buiten zichtbaar opgesteld. Ook op een buitenbord staan deze gegevens. Onze website geeft duidelijk informatie over wat wij geven.
Als u dan s'avonds vraagt om de "middaglunch van 14 €" te willen gebruiken kunnen wij niet anders dan nee hierop antwoorden.
Als u dit dan wenst te interpreteren als zijnde niet meegaand en onvriendelijk dat is dit jammer genoeg zo.

Als eigenaars van ons restaurant bepalen wij nog altijd zelf hoe we dit invullen.

Gelukkig voor ons zijn onze klanten hierop gesteld.

Met beleefde groeten
Brigitte en Geert

12 december 2019 beoordeeld

goed gelegen en buiten seizoen gemakkelijk om te parkeren.
leuke ontvangst en goed gegeten
goede service
voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: december 2019
30 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval kwamen we in L’Invité terecht: een geweldige keuze. Lekker soepje als extra en een mooie tonijn.

Datum van bezoek: november 2019
28 november 2019 beoordeeld

Vol au vent van fazant : een bladerdeegje dat wak wordt omdat het zwemt in de saus en ook nogal zout. Je krijgt wel een gratis soepje vooraf. Aan een tafel in de buurt roggevleugel met ook veel saus. Afgaand op de overige reacties zijn er personen die dat lekker vinden maar smaken verschillen en dat was niets voor mij en mijn vriendin.

Datum van bezoek: november 2019
GEERT V, Owner van l’Invité, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019

geachte, het is jammer dat het niet aan uw verwachting voldeed, wat ons ook spijt.

Het is inderdaad met opzet dat wij veel saus geven. De meeste van onze klanten vragen hierom.

Wij hopen toch verder dat u een gezellige dag had.

Beleefde groeten.

Reizigers die l’Invité bekeken, bekeken ook

Wenduine, West-Vlaanderen

In l’Invité geweest? Deel je ervaringen!