eDreams
Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.com
Beoordeeld op 18 september 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is in veel opzichte keurig. Niet slecht, maar wat onze ervaring betreft ook niet erg goed.
Kamers zijn keurig, positief hieraan is een grote kamer en goede airco. Helaas bij aankomst haren en viezigheid op de vloer (wat snel werd opgelost) en last van kleine vliegjes. Helaas 3x om schone handdoeken moeten vragen.
Service kon wat ons betreft beter, niet altijd met een lach geholpen. Het aangrenzende strand en poolbar waren erg prettig en daar werd je wel vriendelijk geholpen. Eten is tevens keurig.
Tot slot wel adembenemende uitzichten als dikke plus.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 4 september 2019

Een gewoon goed hotel met fantastische uitzichten van eigenlijk alle kanten. Enorm vriendelijk personeel en schone kamers. Een klein maar fijn zwembad met genoeg ligstoelen en parasolen met het uitzicht over de Koukounarische strand. Meerdere stranden liggen op een paar minuten afstand van het hotel waar het ook zeker de moeite waard is om eens een duik te nemen.
Het eten was over het algemeen goed.
Wel is het hoog gelegen dus voor mensen die slecht ter been zijn of kleine kinderen bij hebben zou ik er nog een keer goed over nadenken.

Wel is er een degelijk verschil in het gerenoveerde en niet gerenoveerde gedeelte van het hotel.
Wij kwamen aan in het niet gerenoveerde gedeelte waar we verder ook niet veel over te klagen hadden maar zijn na een klacht over een defecte airco zonder problemen meteen overgeplaatst naar het gerenoveerde gedeelte waar het de prijs/kwaliteitsverhouding voor ons helemaal waard was.

Uiteraard moet je wel bedenken met welk doel je hier op vakantie gaat.
Als je houdt van cultuur, natuur en mooie stranden is dit hotel in combinatie met de omgeving en eventuele excursies een echte aanrader.
Al met al hebben wij er een hele goede ervaring en vakantie aan over gehouden.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 2 augustus 2019

Een super leuk hotel met zulke lieve mensen als personeel!
goede bedden, heerlijk ontbijt! een prachtig restaurant White view heerlijk eten!
Mooie badkamer met prachtig uitzicht over de zee.
op loopafstand naar het eerste strandje.
een echte aanrader!!

Kamertip: lagere verdieping koele kamers
Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 18 juli 2019

Wat hebben wij genoten van onze vakantie in dit prachtige hotel! Echt het toppunt van gastvrijheid! Vooral de receptie. Je kan alles aan ze vragen en ze regelde alles voor je. Zulke lieve mensen.
Wij waren er helemaal aan het begin van het seizoen. Maar het was gelijk al gezellig. Het hele hotel zat vol Grieken die Pasen kwamen vieren en dat werd dan ook uitbundig gevierd in het hotel. Ook de bus was geregeld door het hotel zelf, toen we naar de stad gingen in de avond om het vuurwerk met Pasen te zien.
Toen we een andere dag bij de bushalte stonden te wachten omdat we nog een keer naar de stad wilde maar er nog geen lokale bussen reden omdat het nog zo vroeg in het seizoen was, had de receptioniste van het hotel ons naar de stad gebracht op haar vrije dag omdat ze toevallig langsreed. Hoe lief is dat!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 22 juni 2019

We vierden onze 40e trouwdag en hadden het voorrecht om in de suite te logeren.

Top wat een ervaring, prachtig terras rondom de suite, met als extra de buiten jacuzzi. De suite is bijzonder luxe met prachtig uitzicht over de baai.
We zijn prima verzorgd. Gastvrouw Irini hield vinger aan de pols of alles oké was. Dank Irini we hebben het fantastisch gehad.

Het hotel licht hoog. Als je buiten het hotel iets wilt doen moet je wel even stappen. Er is een pendelbusje naar beneden waar wij geen gebruik van hebben gemaakt. Met een 10 a 15 minuten ben je te voet in Koukounaries. Dit kan via de weg maar ook door een prachtig natuurgebiedje waar je ook kennis maakt met de plaatselijke gingen en schapen. Via het natuurgebied leek ons dichterbij en veel leuker wandelen dan langs de weg.

Datum van verblijf: mei 2019