Beoordeeld op 18 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van onze vakantie, maar vonden het hotel geen 5 sterren waard.

De Wifi is erg onstabiel, soms hadden we 1 uur geen verbinding. Op zich niet erg, maar wel jammer als het regent en je zit op je kamer te wachten tot de bui voorbij is.

In de kamer zaten overal open naden en kieren die niet (of niet netjes) waren afgewerkt. Er zaten mieren in de kamer én badkamer. Toen we hier melding van maakten werd er wel meteen actie ondernomen door de receptioniste en werd de kamer extra schoongemaakt.
De bedden waren fijn en we kregen op een dag een schaaltje fruit aangeboden. Leuk gebaar.

De gratis handdoeken service is ideaal. Al ligt het om 8.00 uur ‘s morgens al vol met geclaimde stoelen.
Bij het strandgedeelte zijn de wc’s vies. Gelukkig kun je altijd nog terug naar je kamer lopen of in het hotel gedeelte er gebruik van maken. Het zwembad en de zee zijn heerlijk om in te relaxen. De ligbedden zijn ook prima.

Bediening in het lunch restaurant duurt schandalig lang als je geen vol pension hebt en los van de kaart besteld. Meer dan 50 minuten op een club sandwich wachten is daar normaal. En als hij dan komt is het brood verbrand. Dus geen aanrader.
Voor de cocktails kun je hier ‘s avonds wel goed terecht. Maar vergeet je niet in te smeren met deet, want je wordt helemaal lek geprikt door de muggen.
Het ontbijt en diner vond ik niet bijzonder.

De shuttle bus naar Corfu stad is fijn, alleen jammer dat hij maar 1 keer per dag gaat.

De vriendelijkheid van het personeel verschilt, maar over het algemeen is het meerendeel van het personeel vriendelijk.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel. Ruime kamers, schoon en netjes ingericht. Service is uitstekend. Personeel is heel vriendelijk. Aanrader als je op vakantie wilt/gaat naar Corfu. Vlakbij Corfu stad gelegen en hotel regelt gratis bus naar de stad.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018

Tweede maal naar Corfu geweest, het is er heel vuil geworden, overal hopen afval , behalve aan de hotels
Wij huren gewoonlijk een auto ,en rijden heel het eiland af
Het hotel is heel mooi ,vriendelijk, heel netjes ,lekker eten maar in het restaurant is het heel druk, er waren iedere groepen aanwezig en die veroorzaken veel lawaai (spijtig)

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 20 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mooi gelegen, luxe hotel. Zeer vriendelijk personeel waarvan er meerdere uitstekend Nederlands spreken. Buffetrestaurant, waar je ontbijt en eventueel diner kan genieten, is van het bekende concept: druk, rumoerig, geen nee te koop, maar niet echt iets voor ons. We zijn dan ook iedere dag ergens anders gaan lunchen en dineren. Dat geldt ook voor het beachrestaurant: niet slecht maar ook niet heel goed. Verder helemaal niets te klagen over dit hotel: mooie kamers, heerlijk privé strand, vaak s’avonds live muziek, leuke gym, leuke spa, et cetera. Dus echt wel een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 20 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een van de beste 5* hotels waar we ooit zijn geweest. Laatste dag vandaag in dit hotel. Fijne kamer, goede wifi zowel op de kamer als bij het zwembad. Goede hygiëne, vriendelijk personeel etc etc. Het is nu laagseizoen. Dus overal plek zat. Twee mooie zandstranden, gratis strandstoel en handdoeken. Ontbijt en diner erg lekker, je hoeft wat mij betreft het hotel niet uit. Wat voor ons erg fijn was ( wij eten geen vlees, wel vis) dat er een apart vegetarisch gedeelte was. heerlijk gewoon.. service in het restaurant is top. Hotel ligt wat afgelegen, enige dat je te voet kan doen is naar de jachthaven gaan en je vergapen aan de grote jachten. Ook leuke cafe’s en restautantjes daar. Huur een auto via hotel was in ons geval goedkoper dan bij de hostes. 2 dagen is lang zat, hebben zowat hele eiland gehad en als je naar corfu stad wilt pak je gewoon de gratis bus van het hotel. Ook een geweldig uitzicht vanaf het hotel. Al met al een topweek

Datum van verblijf: oktober 2017