Gratis annuleren tot 11/07/22
Expedia.comUS$ 458
PricelineUS$ 549
ZenHotels.comUS$ 856
Beoordeeld op 19 april 2022

Wat een fantastisch resort!! Als je jouw batterij wil opladen en even ultiem wilt genieten dan is dit de plek. Het resort is erg mooi, het personeel heel vriendelijk en gastvrij, het eten zalig en met name de a la carte restaurants umami en oceana, echt top. Wij hadden een grand overwater bungalow met hottub. De kamer was fantastisch en de schoonmakers kwamen 2x per dag en de handdoeken werden ook steeds verschoond. Een verblijf om nooit te vergeten!

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 23 oktober 2021 via mobiele applicatie

Toplocatie. Topservice.
We zaten in Grand Overwater Villa en dat is echt een aanrader. Andere kamers zijn ook prachtig. Inplanting van hotel is magnifiek.
Variatie aan restaurants is een grote troef.
Grootste troef: het personeel die de extra mile doet.
1 woord: SUPER !

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 17 september 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. Hebben het er erg naar onze zin gehad. Het is er erg schoon en netjes.
Het eten is prima. Als je meer dan 9 nachten all inclusief verblijft mag je in de 5 restaurants die ze hebben gaan eten. 1 keer per restaurant is dan inclusief. Dit is een leuke ervaring. Zelf vonden we Oceani het best.
Zelf hadden we een mooie kamer die grensde aan het zwembad maar ons terras had enkel in de namiddag pas zon. Geen probleem. Er zijn heel veel bedjes rond de geweldige zoutwater zwembaden. Daar is enkel het nadeel dat je na je ontbijt geen bedje meer kunt vinden dat niet is gereserveerd. Dat zou in dit soort 5 sterren hotels NIET moeten kunnen. Bij het melden bij het management kregen we te horen dat we de handdoeken zelf maar moesten verwijderen.
Mensen mogen niet reserveren en als de handdoeken er langer liggen dan 1 uur zonder de gebruikers erbij dan zouden ze deze verwijderen.
Dat gebeurt dus helemaal niet. Bij ons werd het een kettingreactie. Wij hebben de handdoeken netjes verwijderd. Degene die naast ons lagen ook. Toen de eigenaren van die handdoeken dan weer kwamen (na bijna 2 uur) gingen ook deze klagen. Zowel bij ons als bij de receptie.
En zo zijn er veel mensen naar de lobby gelopen.
Het is een mooi hotel, heerlijke vergezichten en in ons geval veel prettige mensen.
Wij hebben genoten maar hopen, mochten we ooit terugkomen dat ze iets aan dit zonnebedjes reserveren gedaan hebben.

Kamertip: Installeer bij aankomt de app van het hotel. Je kunt er al je boekingen voor de restaurants, gym en Spa mee maken.
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 19 juni 2021

Een zeer, zeer mooi hotel met een moderne, tropische uitstraling. De zwembaden horen bij de mooiste die wij ooit zagen. Ik moet wel zeggen, ze waren erg koud. Jammer want het hotel was volgeboekt en er waren bijna geen mensen in het zwembad. Fantastische ligbedden hebben ze hier, met dikke kussens, zalig om te relaxen. Het zwembad kronkelt overal tussen de gebouwen en is op die manier overal aanwezig, heel mooi en romantisch 's avonds om te dineren.

Wij waren all-inclusive, dit raden wij zeker aan voor dit hotel. Door te kiezen voor de all-in konden wij per vijf nachten, vier maal dineren in de à la carte restaurants. Deze waren uitstekend, met uitzondering van de Vegera restaurant, dat was minder voor ons, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Overal was het heel gezellig zitten, de bediening super en waren de mensen heel vriendelijk. Ons verblijf was 11 nachten, wij konden dus alle à la cartes 2 x bezoeken. Bij boeking half pension zou dit niet mogelijk geweest zijn en moesten we iedere avond naar het buffetrestaurant. Nog een geluk dat we geen halfpension boekten, onze vakantie zou echt tegengevallen zijn. Voor ons is het culinaire zeer belangrijk, voor mensen die niet veeleisend zijn op dat gebied, zal het buffet zeker volstaan.

Heel blij dat we maar 3 x het avondbuffet moesten nuttigen, dit was ondermaats voor ons, helemaal niet het niveau van een 5 sterren met uitzondering van de desserts, zo lekker. Vandaar ook de 4 sterren voor ons. indien het buffet beter zou zijn, kregen ze zeker 5 sterren. Let op, het ontbijtbuffet was lekker en alles was aanwezig wat er moest zijn, een groot verschil met 's avonds.

Onze lunch namen wij altijd in restaurant La Parrilla. Hier hebben wij de beste lunches genuttigd van al onze vakanties die we al deden. Zeer vriendelijk, hartelijk personeel trouwens! Dikke pluim voor die mensen daar! 's middags kon er ook buffet genomen worden, maar dit deden wij niet omdat het 's avonds zo tegenviel.

De kamers waren mooi en proper, wij hadden een premium pool view en waren tevreden. Mochten wij het hotel nog eens bezoeken, gaan wij voor een overwater bungalow of een grand overwater bungalow met jacuzzi gaan, die zijn echt prachtig, maar daar hangt natuurlijk een prijskaartje aan......

Al bij al hadden wij een meer dan schitterende vakantie en wij zouden zeker terugkeren. Het hotel is een droom. Alleen jammer dat je bij een 5 sterren all-in je niet de mogelijkheid hebt om alle dagen 's avonds à la carte te eten.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 4 augustus 2020 via mobiele applicatie

Voor het 2de jaar op rij op dit resort. Echt iets om heerlijk te relaxen. Geweldig personeel en allemaal even vriendelijk. Diverse a la cart restaurants waar niks op aan te merken is. Dit jaar de over the water bungalow geboekt, heerlijk prive! Alle avonden live muziek voor ieder wat wils. Gerso op 10 minuten met de taxi, als je daar behoefte aan hebt. Corona regels alleen personeel met mondbescherming. Vanwege de lagune achtige zwembaden niet te vergelijken met iets anders. Volgend jaar weer!!

Datum van verblijf: augustus 2020
Dimitris Tzirakis, Γενικός Διευθυντής van Stella Island Luxury Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2020

Dear Guest Merks Bouw,

It has been a great pleasure to welcome you back to Stella Island Resort & Spa and we are happy to hear that you had another excellent stay and that you already thinking of a third one next year.

Thank you for your warm and nice words regarding our services and facilities!

We are proud ourselves on offering exceptional, authentic service based on high-quality attention, warmth, care and understanding. Thus, the acknowledgment of such an effort, especially after a second visit, is both pleasing and rewarding.

Best Regards
The Stella Island Team