20 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 286
PricelineUS$ 265
travelup.comUS$ 260
Beoordeeld op 11 augustus 2021 via mobiele applicatie

Heel fijn verblijf geweest.
Last minute dit hotel gekozen omwille van annulatie vlucht.
Het is een goede Griekse 4 sterren.
Bij onze aankomst na 22u kregen we de mogelijkheid om een slaatje te eten in het restaurant.
Wij hadden een verouderde kamer, maar alles was aanwezig en heel proper. Basisproducten en haardroger in de badkamer. Handdoeken en strandlakens worden dagelijks vervangen. Goede bedden en airco.
De keuze aan eten is inderdaad beperkter dan in Turkije, maar nog steeds voldoende.
Wij zijn meestal in het buitenrestaurant gaan eten ('s avonds reserveren via de app). Het binnenrestaurant vonden wij te rumoerig. De keuze verschilt een beetje. Enkel in de lobby en het restaurant wordt een mondmasker gedragen.
Reserveren van ligbedden is niet nodig, je vindt altijd wel een plekje.
Gasten zijn voornamelijk Fransen, Belgen en Duitsers. Animatie in het Engels en Frans, geen Nederlands.
Het personeel is supervriendelijk. Complimenten aan Anastasia, Emily en Giannis van de zwembadbar. Toppers!
Je ziet op FB veel vragen of Palace beter is. De Palace is mooier en rustiger, maar in de Village verloopt alles heel gemoedelijk. Er hangt een leuke drukke sfeer.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 19 juli 2021

Je betaalt en krijgt 4sterren-kwaliteit. Het eten en het vriendelijke personeel zijn 5sterren waard. Het eten is voortreffelijk. Het smaakt nog beter wanneer je in resto Mediterra eet: hier heb je buitenlucht en minder lawaai. Het hoofdresto is inderdaad lawaaierig maar de keuze is hier iets uitgebreider. Het hotel is gericht op gezinnen met jonge kinderen: de afwisseling tussen hotelzwembad (met ook leuk waterspeeltuig) en waterpark is ideaal, het strand met rustig water is aan de overkant. De 3 zwembaden zijn klein, maar bieden genoeg om ook voor twee tieners amusement te bieden. Er zijn voldoende bedjes, wij reserveerden nooit 's ochtends. Er zijn ook echte ligbedden met dikke matrassen en doeken boven, beetje Ibiza-style. Alles is superhygiënisch, je ziet dan ook veel poetspersoneel. Overal is er eigenlijk voldoende personeel en bovendien supervriendelijk. De cocktails aan de zwembadbar zijn heerlijk. Wij sliepen met twee tieners op een familiekamer. Bij deze kamers zijn de ramen en deuren nog niet gerenoveerd, bij de kleinere kamers wel. Toch is deze kamer ruim genoeg. De douche is heerlijk. De bedden sliepen zalig: harde matrassen inderdaad maar zeer goed liggend. Het was er zeer stil: we hoorden amper iets van de buren, wel van de krekels maar die horen bij een zuiders land. Het terrasje idyllisch. Ook de airco werkt doeltreffend. Wij vinden de architectuur van Village meer Grieks dan die van Palace: witgeverfde blokken met gekleurde ramen, mooie bloemen, planten en bomen. Heel gezellig en je komt meteen in vakantiesfeer. Het dorpje biedt voldoende souvenirwinkeltjes en het is leuk wandelen op de boulevard er naartoe. Wij reserveerden een auto via Sunweb: niet duur en een goede service met degelijke wagen. Vraag zeker een lunchpakket een dag op voorhand: zeer veel broodjes, pakken koeken, fruit en drank!! Het hotel en de omgeving bieden echt veel om een goede vakantie te beleven!! Een aanrader!! Wens je toch een 5sterren-kwaliteit? Dan betaal je natuurlijk meer maar ik weet niet of de sfeer en gezelligheid even goed zijn als in Village.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 18 juli 2021 via mobiele applicatie

Last minute besloten we een reis te boeken, binnen budget maar met de nodige vereisten.
Toen kwamen we bij Stella Village in Kreta uit.
Mooi hotel met 3 verschillende afdelingen : village (budget), palace en Island..
Met een leuk waterpark voor jong en oud, tal van andere zwembaden en restaurants.
Het eten is steeds lekker en verzorgd, steeds dezelfde basis met leuke variatie. Niet super uitgebreid (er mocht meer vers fruit zijn, en bv vers fruitsap) maar zeker voor elk wat wils.
Bij een verblijf in the village kan je enkel van de restaurants en zwembaden daar gebruik maken, maar ook van het aquapark en de bar.
Hier houden de redders zeker alles goed in het oog en leiden alles in goede banen.
Het personeel is super behulpzaam, zeer vriendelijk van de receptie, de restaurants tot de bar.
Ook het animatieteam is top voor de kinderen maar ook voor de volwassenen dik in orde, zelfs met professionele aanpak.

Voor ons een super dikke meevaller en zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 5 november 2019

Hebben het naar ons zin gehad , hotel was prima , personeel vriendelijk en behulpzaam .
Een min punt vonden wij de activiteiten , als ze hoorde dat je geen frans kon , liepen ze gewoon voor bij en werd je niet uitgenodigd om mee te doen .
Gelukkig kunnen wij ons prima zelf vermaken .

Kamertip: Wij hadden kamers bij zwembad , erg rumoerig tijdens voetbal wedstrijden
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 1 november 2019 via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik zijn eind oktober een weekje naar dit resort geweest en wij zijn er zeer tevreden over. Het is een groot park welke wordt onderverdeeld in Stella Village, Stella Palace en het waterpark. Wij verbleven op Stella Village en hadden totaal geen last van de andere gasten.
✅ Er is zelfs in oktober nog animatie;
✅ De kamers zijn ruim en worden goed schoongemaakt;
✅ Ook de rest van het resort wordt dagelijks schoongemaakt;
✅ Het resort ligt pal aan het privéstrand van het hotel;
✅ Je kunt de hele dag door (gratis) eten en drinken, zelfs cocktails inbegrepen;
✅ Het eten is er voor een all-inclusive hotel echt heel goed! Je bent bijna beledigd als je na 1 bord al vol zit.
✅ Voor zover ik erop heb gelet (wij hebben geen dieetwensen) staat er bij het eten vermeld dat er bijvoorbeeld noten in zitten en er loopt altijd een kok rond waar je iets aan kunt vragen. Ook wordt er rekening gehouden met vegetarisch;
✅ Op het resort wordt rekening gehouden met kinderwagens en met minder validen;
✅ Het personeel is vriendelijk en werkt hard.

❌ Sommige obers verwennen je graag met Raki of Ouzo na het eten. Is op zich prima, maar ze kennen geen nee.
❌ Ons is online wijsgemaakt dat er altijd zeezicht zou zijn, maar niets is minder waar. Wij hadden gelukkig een kamer op de eerste verdieping met een ruim balkon, dus dat mocht de pret verder niet drukken.
❌ Let erop dat het frisdrank dat zij schenken (cola, Fanta, sprite, etc.) bestaat uit een soort siroop aangelengd met water, dit is dus niet de originele drank!

⚠️ Het is echt aan te raden om een auto te huren. Deze kun je direct bij het vliegveld ophalen en op deze manier ben je veel mobieler. Er rijden wel bussen, maar die brengen je niet overal naartoe. Er is genoeg parkeergelegenheid bij het hotel. De verkeersregels heb je zo door. Met je navigatie (bijvoorbeeld Google maps) kom je heel makkelijk op de plaats van bestemming.

Al met al meer pluspunten dan minpunten, wij zouden dit zeker aanraden!

Datum van verblijf: oktober 2019
StellaHotels, Guest Relations Manager van Stella Village Hotel & Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2019

Dear Guests,

Thank you very much for taking the time to write this great review.

Nothing makes us happier than the great holiday experience of our guests, and we wish to have the pleasure of welcoming you back in Stella Village in the near future.

Kind regards
STELLA VILLAGE TEAM