“Prachtige locatie!”
Beoordeling van Molivos Castle

Molivos Castle
Geclassificeerd als nr. 3 van 16 dingen om te doen in Molyvos
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
18 augustus 2018 beoordeeld

Wij zijn er een aantal keren 's avonds geweest. Er was toen live muziek, echt prachtig gezongen. Ondergaande zon erbij, wat wil je nog meer!

16 augustus 2018 beoordeeld

Dit kasteel geeft een supermooi uitzicht en de entree kost maar twee euro per persoon. Er is echter niet veel te beleven. Binnen is er slechts één 'kamer' zichtbaar. Buiten kun je door de 'ramen' in de muren over de stad en de zee uitkijken. Dat is wel schitterend!

8 augustus 2018 beoordeeld

Mooi uitzicht. Wij kwamen via de achterkant omhoog geklommen. Prachtige straatjes maar niet handig om dit midden op de dag te doen. Wat warm. Wel mooi kasteel, mooiste was de gekoelde ruimte met airco zodat wij beetje op temperatuur konden komen.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het uitzicht vanuit het kasteel is erg mooi! Alleen is het kasteel zelf niet zo interessant. Je kunt er wel naast leuk zitten en een drankje drinken

Bekijk meer beoordelingen
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi kasteel op de heuvel, helaas konden we niet naar binnen, op maandag gesloten. Mooi uitzicht heb je vanaf hier en een leuke taverne om even af te koelen. De wandeling ernaartoe is pittig met deze warmte, maar de smalle straatjes met winkeltjes en restaurants maken het een stuk beter. Je kunt ook met het blauwe treintje naar boven en naar beneden wandelen.

Reizigers die Molivos Castle bekeken, bekeken ook

Lesbos, Noordoost-Egeïsche Eilanden

In Molivos Castle geweest? Deel je ervaringen!