“mooi uitzicht”
Beoordeling van Molivos Castle

Molivos Castle
Geclassificeerd als nr. 3 van 16 dingen om te doen in Molyvos
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
8 augustus 2018 beoordeeld

Mooi uitzicht. Wij kwamen via de achterkant omhoog geklommen. Prachtige straatjes maar niet handig om dit midden op de dag te doen. Wat warm. Wel mooi kasteel, mooiste was de gekoelde ruimte met airco zodat wij beetje op temperatuur konden komen.

Datum van activiteit: augustus 2018

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het uitzicht vanuit het kasteel is erg mooi! Alleen is het kasteel zelf niet zo interessant. Je kunt er wel naast leuk zitten en een drankje drinken

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi kasteel op de heuvel, helaas konden we niet naar binnen, op maandag gesloten. Mooi uitzicht heb je vanaf hier en een leuke taverne om even af te koelen. De wandeling ernaartoe is pittig met deze warmte, maar de smalle straatjes met winkeltjes en restaurants maken het een stuk beter. Je kunt ook met het blauwe treintje naar boven en naar beneden wandelen.

Datum van activiteit: augustus 2018
27 juli 2018 beoordeeld

Een must als je in Molyvos bent. Heerlijk uitzicht en fijne geschiedenis! Ook zit er een erg tof tentje waar ze zelf smoothies, sapjes en Ice tea maken. Heerlijk!

Bekijk meer beoordelingen
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ala je in molivos bent mag je een bezoekje aan het kasteel eigenlijk echt niet overslaan! Een stukje historie en daarbij een prachtig stuk bewaarde geschiedenis van Lesbos uit 1100 ! De entree is 2 euro pp, de kids waren gratis ( 12&15 jaar)

Reizigers die Molivos Castle bekeken, bekeken ook

In Molivos Castle geweest? Deel je ervaringen!