Travelocity
eDreams
Snaptravel
Beoordeeld op 29 oktober 2018

Gelegen naast een mooie baai waar strandtoeristen hun gading kunnen vinden.
Prachtigaangelegde tuin met historische kapel.
De klant wordt optimaal verzorgd door gemotiveerd, vriendelijk en hulpbereid personeel.
Het avondeten is eenvoudig goedburgerlijk beperkt tot 2 keuzes vis- en vleesgerechten, er kan ook lekker gegeten worden in Vila Franca do Campo op een paar kilometer.
Goede uitvalbasis om het eiland te verkennen met de huurauto.

Datum van verblijf: september 2018
Pestana B, Diretor-Geral van Pestana Bahia Praia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2018

Beste Marmul 404,

Heel erg bedankt voor je uitstekende evaluatie en voor de goede beschrijving die je van ons hotel maakt!

Groeten uit het eiland São Miguel!

Jorge Xavier

Beoordeeld op 16 oktober 2018 via mobiele applicatie

Geweldig hotel, mooie ligging, personeel zéér vriendelijk, geen moeite teveel en heerlijk zwembad. Kamers groot en heel schoon. Ontbijt goed, rest van het eten helaas niet, maar vriendelijkheid personeel maakte alles goed. Al met al perfect verblijf gehad.

Datum van verblijf: september 2018
Pestana B, General Manager van Pestana Bahia Praia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2018

Geachte Mirjam W,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en nauwkeurige beschrijving van ons hotel!
Met vriendelijke groet van het eiland São Miguel.

Beoordeeld op 5 oktober 2018 via mobiele applicatie

Vonden de ligging van het hotel mooi met het strand en de zee, wel afgelegen. Zwembad fijn. Wij hadden geen auto gehuurd, maar tours en namen taxi naar Vila Franco do Campo.
Hotel geen vriendelijk personeel, zeiden geen goedemorgen/middag etc. Aan het einde geen bedankt voor het verblijf, niks.
Ontbijt ok, koffie smaakt vreselijk, dit is de slechtste koffie die we ooit in een hotel hebben gehad. Ook jus d' Orange niet lekker, dit is aangelengd met water.
Gekookte eieren waren blauw vanbinnen, naar ons idee niet vers. Neem dan beter de scrambled ergs.
Diner in hotel goed, maar beter naar Restaurant Atlantico daar hadden we veel eerder gaan eten als we wisten dat het eten daar zo lekker was.
Kamer mooi met uitzicht op de zee en het strand, maar toch net niet. Vlekken in tapijt, op plafond, lekkend toilet omdat de voegen niet meer aansloten etcetera.
Kamermeisje deed goed gaat best, kamer was schoon.
We zouden hier niet terugkomen, voelt voor ons onpersoonlijk en dat is voor ons het belangrijkste in een hotel.

Datum van verblijf: september 2018
pestanabahiapraia, Diretor-Geral van Pestana Bahia Praia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2019

Beste Seaside

Heel erg bedankt voor uw evaluatie.

we waarderen uw aandacht voor detail en zullen in de toekomst heel voorzichtig zijn.

vriendelijke groeten van Sao Miguel

jorge xavier - manager

Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Aangezien er nt zoveel hotels op het eiland zijn boekte ik dit hotel. De ligging is heel mooi, vlak aan de zee met een mooi zwembad. We verbleven er 1 nacht wat voldoende was aangezien we een rondreis deden. Het hotel zelf is ok, het personeel aan de receptie kan veel beter/vriendelijker. Ik ben al heel veel op reis geweest en de vrouwen aan het onthaal hadden totaal geen vriendelijke uitstraling en waren kort van stof. Hier misschien toch verandering inbrengen. Leuk dat je voor het ontbijt buiten kan zitten. We hebben vooral enkele uren genoten van het zwembad en de omgeving van het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2018
pestanabahiapraia, Diretor-Geral van Pestana Bahia Praia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Beste Marijke_VL,

Heel erg bedankt voor uw bezoek.

Het spijt me als ons vrouwelijke team je niet sympathiek genoeg vond.

Groeten uit Saint Michael!

Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Tja lastig om te beginnen. Het beste hotel wellicht op het eiland. Echter het mist een manager die snapt hoe de horeca werkt! Het personeel kun je het niet aanrekenen, maar ze missen hier duizenden euro’s per dag gewoonweg omdat het personeel er niet is of niet doen wat ze zouden moeten doen.
Voorbeeld. Er is een perfect buitenzwembad met bar. In 12 dagen hoogseizoen er niet 1x iemand achter de bar gezien. Stuitend gewoon. Het is niet zo dat we 11 dagen bij het zwembad geweest zijn. Elke dag met huurauto op pad en het eiland ontdekken. Einde dag nog even een plons en dan weg, want het avondeten zal goed zijn, maar niet gezellig. Daarvoor moet je op pad. Er zijn vele leuke restaurants op het eiland. Sao miquel bedankt voor een fijne vakantie.

Datum van verblijf: augustus 2018
pestanabahiapraia, Diretor-Geral van Pestana Bahia Praia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2018

Dear Richard B,

Thank you for your evaluation. I read it carefully and I assure you that some measures have already been taken. :)

Regards from Sao Miguel.