2 personen bekijken dit hotel
134 US$
Gratis annuleren tot 04/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
131 US$
Hotels.com131 US$
eDreams134 US$
getaroom.com141 US$
Beoordeeld op 4 september 2019

Het hotel is centraal gelegen en zowel in de tuin als de directe omgeving kun je heerlijk wandelen. Prachtige vegetatie op het hele eiland. Wij hadden een kamer zonder balkon. Erg jammer, geen zicht op de tuin. Daarnaast is er een relatief klein overdekt terras. Er komt ook publiek van buiten, m.n. voor het geweldige zwembad. Vervelend is dat zij regelmatig in zwemkleding komen en zich op het terras gaan omkleden.

Kamertip: Neem zeker een kamer met balkon aan de tuinzijde
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit is echt een van de mooiste plekken waar wij zijn geweest. Mooie ruime kamer, aardig personeel met humor maar bovenal: de fantastische botanische tuin Terra Nostra Garden. Openbaar toegankelijk maar exclusief voor hotelgasten tot 10.00 uur ‘s ochtends en vanaf 18.00 uur ‘s avonds. In je badjas loop je dan door het park naar de thermale baden, uniek! Het restaurant is overigens te duur en minder goed, beter neem je een lichte maaltijd op het terras van de bar.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 12 juli 2019 via mobiele applicatie

Personeel heel erg stijf, formeel, zelden glimlach, super correct. Wel de jongens die onze fietsen in en uit de schuur haalden waren heel erg aardig. Ontbijt zeer uitgebreid. Leuk dat je in het warme bronwater kon zwemmen. Kamer 127: geen ventilatie in de badkamer. Veel straatlawaai.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

We bleven 2 nachten in furnas (was voor ons voldoende) Het hotel is supermooi gelegen naast de thermale waterbronnen (38 graden) en botanische tuin, gratis toegankelijk voor hotelgasten. We hebben ook met plezier gebruik gemaakt van de indoor wellness (zwembad en sauna). Heel vriendelijk personeel. Lekker ontbijt en s avonds zijn we ook 1 keer gaan eten in het restaurant van het hotel, heel lekker!

Datum van verblijf: augustus 2018
Alice M, Front Office Manager van Terra Nostra Garden Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018

Dear Guest,
Thank you for staying at our hotel during your visit to São Miguel Island.
Thank you again for taking the time to share your experience with us. We were very pleased to read your lovely review.
On behalf of the entire team, we hope to have the opportunity to welcome you again in Terra Nostra.
Best wishes,
Elisabete
Customer Service

Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

We hebben er nu 6 van de 11 dagen op zitten, maar ik durf de zeer positieve review nu al te schrijven.

Behulpzaam en heel vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en diner (word wel wat eentonig door de relatief kleine menukaart)
Goede kamers, schoon, goed liggende bedden. Daarbij is de Garden met de thermaalbaden fantastisch. Als hotelgast mag je hier altijd in, ook na sluitingstijd als het heerlijk rustig is.

Onze huwelijksreis is hierdoor extra fijn en geslaagd!

Datum van verblijf: juli 2018