eDreams
421 US$
Hurb
Travelocity
Beoordeeld op 4 augustus 2017

Fantastisch huis in oude molen. Grote en sfeervolle tuinen rondom het huis, met o.a. een buitenkeuken, een slootje met roeiboot, een leeshoek met luie stoelen.
Attente eigenares, die veel goede tips geeft en ons verschillende keren heeft verrast met zelfgebakken taart en andere heerlijkheden.
Het huisje wordt elke dag schoongemaakt en is rustig maar ook centraal gelegen, dichtbij de "Paradise Pools". Uitzicht over de tuinen, waterval en daken.

Kamertip: Gaat om een klein complex met verschillende vakantiehuizen. Het grootste huis heeft 3 slaapkamers en 3 badkamers.
Datum van verblijf: juli 2017
MariaLuisaSilvestreV, Proprietário van Quinta da Mó, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2017

Dear guests
As I do not know Dutch, I write in English, thanking you for your kind words.
We were very pleased to receive you at Quinta da Mó, we hope to see you again.
We wish you all the best! Luísa & Abel

Beoordeeld op 4 september 2016 via mobiele applicatie

We hebben twee weken in dit huisje doorgebracht. Het is echt een paradijsje op Sao Miguel. Goede locatie. Ontzettend gastvrij en service gericht. We hebben twee heerlijke weken doorgebracht op Quinta da Mo.

Datum van verblijf: augustus 2016
MariaLuisaSilvestreV, Proprietário van Quinta da Mó, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2016

Dear guests
I will answer in English because I regret not speak your language.
Thank you for your opinion, always helps us improve to receive our guests for them to feel happy in Quinta da Mó. We were very happy to receive you and we would like to welcome you again in Quinta da Mó.
We wish you all the best.

Beoordeeld op 25 augustus 2016

Het vakantiehuisje ligt veilig en beschermd temidden van een prachtige tuin. De ontvangst door Luísa en haar man was hartverwarmend. Ik ben hier twee keer geweest en zal zeker nog eens terugkomen.
De inrichting van het huisje is modern, komfortabel en praktisch. Zelfs aan een paraplu is gedacht.Bij aankomst is de koelkast goed gevuld, tevens thee, koffie, brood, crackers en fruit. De tuin is fantastisch beplant en ik voelde mij hier direkt thuis.

Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde alleen
MariaLuisaSilvestreV, Proprietário van Quinta da Mó, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2016

I tried to translate, but definitely Dutch is not easy for me.
So I thank you in English as you have chosen the Quinta da Mó to spend your vacation.
Thank you for your recommendations, I would return to receive you in Quinta da Mó.

Beoordeeld op 24 augustus 2014

Het was heel even zoeken, maar aangekomen op Quinta da Mo zijn we aangenaam verrast! Het is een prachtig stukje land met daarop 4 huisjes, een jacuzzi, buiten-kookplaats, relaxplek en overal stroomt water. Er zijn veel vogels en hele mooie planten en bloemen.
De eigenaren zijn zeer vriendelijk en komen met allerlei opties qua trips, restaurants e.d.
Het huisje waar wij in verbleven was modern, logisch ingedeeld en heel erg schoon!
Bij elkaar een absolute aanrader!!

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 28 oktober 2013

Vooraf had ik al veel positieve reacties gelezen over deze locatie. Ik was dus niet echt verrast over de kwaliteit en sfeer die Quinta da Mó biedt. Maar om het zelf te ervaren hoe gastvrij Luisa en Abel (de eigenaren) zijn, is een cadeau. Wij hebben met z'n zevenen (van Oma tot kleinkinderen) een geweldige week gehad. We hadden het grote huis en twee kleinere huisjes geboekt. Naast het ontdekken van het eiland, was het heerlijk om weer "thuis" te komen en heerlijk in het bubbelbad te ontspannen en daarna te eten of BBQ-en.
Bij alle reeds gegeven positieve reacties, kan ik niet anders als ook een hele positieve beoordeling te geven.

Datum van verblijf: oktober 2013