Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams
421 US$
Booking.com421 US$
Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.com
Beoordeeld op 4 september 2016 via mobiele applicatie

We hebben twee weken in dit huisje doorgebracht. Het is echt een paradijsje op Sao Miguel. Goede locatie. Ontzettend gastvrij en service gericht. We hebben twee heerlijke weken doorgebracht op Quinta da Mo.

Datum van verblijf: augustus 2016
MariaLuisaSilvestreV, Proprietário van Quinta da Mó, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2016

Dear guests
I will answer in English because I regret not speak your language.
Thank you for your opinion, always helps us improve to receive our guests for them to feel happy in Quinta da Mó. We were very happy to receive you and we would like to welcome you again in Quinta da Mó.
We wish you all the best.

Beoordeeld op 25 augustus 2016

Het vakantiehuisje ligt veilig en beschermd temidden van een prachtige tuin. De ontvangst door Luísa en haar man was hartverwarmend. Ik ben hier twee keer geweest en zal zeker nog eens terugkomen.
De inrichting van het huisje is modern, komfortabel en praktisch. Zelfs aan een paraplu is gedacht.Bij aankomst is de koelkast goed gevuld, tevens thee, koffie, brood, crackers en fruit. De tuin is fantastisch beplant en ik voelde mij hier direkt thuis.

Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde alleen
MariaLuisaSilvestreV, Proprietário van Quinta da Mó, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2016

I tried to translate, but definitely Dutch is not easy for me.
So I thank you in English as you have chosen the Quinta da Mó to spend your vacation.
Thank you for your recommendations, I would return to receive you in Quinta da Mó.

Beoordeeld op 24 augustus 2014

Het was heel even zoeken, maar aangekomen op Quinta da Mo zijn we aangenaam verrast! Het is een prachtig stukje land met daarop 4 huisjes, een jacuzzi, buiten-kookplaats, relaxplek en overal stroomt water. Er zijn veel vogels en hele mooie planten en bloemen.
De eigenaren zijn zeer vriendelijk en komen met allerlei opties qua trips, restaurants e.d.
Het huisje waar wij in verbleven was modern, logisch ingedeeld en heel erg schoon!
Bij elkaar een absolute aanrader!!

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 28 oktober 2013

Vooraf had ik al veel positieve reacties gelezen over deze locatie. Ik was dus niet echt verrast over de kwaliteit en sfeer die Quinta da Mó biedt. Maar om het zelf te ervaren hoe gastvrij Luisa en Abel (de eigenaren) zijn, is een cadeau. Wij hebben met z'n zevenen (van Oma tot kleinkinderen) een geweldige week gehad. We hadden het grote huis en twee kleinere huisjes geboekt. Naast het ontdekken van het eiland, was het heerlijk om weer "thuis" te komen en heerlijk in het bubbelbad te ontspannen en daarna te eten of BBQ-en.
Bij alle reeds gegeven positieve reacties, kan ik niet anders als ook een hele positieve beoordeling te geven.

Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 6 augustus 2012

Quinta da Mó is een bijzondere plek die rust en luxe ademt. Het ligt in Furnas, ong. 40 min. van Ponta Delgada. Het ligt meer in het platteland en is daardoor groener, met veel hortensias en een stuk minder gehaast dan Ponta Delgada.

De quinta is een groot perceel met 3x 2-4 pers. huizen en 1x 6 pers. huis. Wij (gezin, 4 kinderen) verbleven in het grootste huis, een oude molenaarswoning de helemaal gerestaureerd is. Dat was perfect, met eigen keuken, 3 slpkamers, elk eigen badkamer en woonkamer. Alles is erg smaakvol ingericht. Dagelijks kwam iemand om alle bedden op te maken, schoon te maken en zelfs de afwas werd gedaan. De jacuzzi werd regelmatig schoongemaakt en de tuin werd ook erg goed bijgehouden. Elk huis heeft een eigen tuin met redelijk veel privacy. Voor ons werd nog speciaal een schommel en glijbaan bijgezet. Op het perceel is ook aanwezig een buitenkeuken en een loungeterras met hangmatten en loungestoelen. Over het perceel loopt een beekje, compleet met waterval en roeiboot. Geweldig voor kinderen.

Luisa en haar man (eigenaren) waren super behulpzaam. Spreken uitstekend Engels.

We hadden geen huurauto nodig. We deden alles met de taxi. Dat was goedkoper. Er is veel te doen in Furnas, dus het is echt de moeite waard om daar langer te blijven dan een 'day-trip' vanuit Ponta Delgada. Activiteiten zijn:
- Poca Beija (thermische bronnen op ong. 200m loopafstand)
- Caldeiras (hot springs in Furnas)
- Prachtig park Terra Nostra, kun je met gemak een paar uur doorbrengen
- Kratermeer Lagoa das Furnas, waar het water aan de rand van het meer bubbelt van de hitte en de stoom naar boven komt vlakbij het meer; mooie wandelroute naar het meer toe (loopt langs Quinta da Mo) en rondom het meer
- Heerlijk autenthiek (vis) eten in Restaurant Garajau in nabij gelegen Ribeira Quente, waar ook een strand is
- Uitzichtpunten van waar je een groot deel van het eiland kunt overzien
- Diverse wandelroutes (goed aangegeven)

Ik kan Quinta da Mó echt aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar het echte vakantiegevoel.

Datum van verblijf: juli 2012