“Heerlijk ontbijt en zoetigheden”
Beoordeling van Caffe Creme Cafetaria

Caffe Creme Cafetaria
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Olhos de Agua
Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
25 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan er zeker terecht voor lunch en ontbijt. En een lekker toetje erna. Super lekker allemaal en zeker niet prijzig. We zijn er meerdere keren geweest

Datum van bezoek: september 2020

20 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was onze eerste maaltijd na dat wij aan zijn gekomen in Portugal. We hebben hier ontbeten dit was echt heerlijk. Super lekkere broodjes en pasteitjes. Later op de middag zijn we terug gekomen voor koffie en wat lekkers.

Datum van bezoek: augustus 2020
1 november 2019 beoordeeld

Dit restaurantje serveerde heerlijke en betaalbare koffie. De gebakjes waren lekker en er was een enorme keuze. Bijna altijd zat het terras gezellig vol met mensen.

Datum van bezoek: oktober 2019
27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening was redelijk chaotisch, ieder kreeg zijn eten op verschillende tijdstippen waardoor sommigen hun eten al op was alvorens de anderen hun eten kregen. Niet zo super!

Datum van bezoek: juli 2019
27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je hebt veel keuze, warm of koude gerechtjes.
Heel lekkere vruchtensappen!
Is zeker de moeite om hier te ontbijten als je in de buurt bent. Wij deden dit meermaals!
De prijs valt heel goed mee, per persoon betaalden wij maximaal €10,00 voor verschillende drankjes en een goed gevulde buik.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Caffe Creme Cafetaria bekeken, bekeken ook

In Caffe Creme Cafetaria geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.