“TOP !!!!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Adriana Beach Club Hotel Resort
Beoordeeld als nr. 5 van 8 hotels in Olhos de Agua
9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super net hotel , vanaf 's morgens om 7 uur zag je altijd wel iemand lopen met bladblazers , bezems....
Uiterst vriendelijk personeel. Overheerlijk eten , zowel in het restaurant als in het grill-restaurant. Mogelijkheid tot vele activiteiten. Sauna , hammam, jacuzzi. Top entertainment team. Kortom , een echte aanrader !!!!!

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
diradriana, Hotelmanager van Adriana Beach Club Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2017

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw getuigenis en evaluatie.
We begrijpen dat u goede ervaringen met ons hebt gehad.
Ik wil graag laten weten dat we bezig zijn ons Resort geleidelijk aan te vernieuwen. Jaarlijks doen we grote investeringen in het voordeel van onze klanten.
Bedankt voor het aanbevelen.
Namens het hele team
Met vriendelijke groet.

Hotelmanager

26 oktober 2017 beoordeeld

Een goed onderhouden complex met mooi aangelegde tuinen. Het strand is eenvoudig te bereiken door een houten trap. De kamers zijn comfortabel en met ruim terras.
Je krijgt er een zeer vriendelijke bediening en de buffetten zijn super lekker en gevarieerd. Leuke animatie met diverse shows en live muziek.
Er is een gratis shuttle bus die je naar Vilamoura en Albufeira brengt en je kan in het hotel ook mooie uitstappen boeken.

Kamertip: Er is geen lift , voor de minder mobiele reizigers is een kamer op het gelijkvloers aan te raden.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2017, reisde met vrienden
diradriana, Hotel Manager van Adriana Beach Club Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2017

Beste klant, goede middag!
Hartelijk dank voor uw evaluatie.
Met uw opmerkingen begrijpen we dat u blij bent in onze Resort.
Tot volgende keer
Namens het hele team,
Met vriendelijke groet

23 september 2017 beoordeeld

mooie omgeving, goed onderhouden buiten complex en tuinen, kamers iets gedateerd.
buffet goed, maar wordt wel een beetje eentonig na een paar dagen. Alles is volop verkrijgbaar.
bediening is prettig en vriendelijk, de route naar de zee is goed te doen evenals de trap van 95 treden.
op het strand gratis bedden en parasols, alleen kan je er geen drinken kopen.

Kamertip: voor rust verder van het zwembad in verband met animatie muziek
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
diradriana, Hotel Manager van Adriana Beach Club Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2017

Geachte klant.

Hartelijk dank voor uw evaluatie.
We lezen met veel aandacht uw getuigenis van tevredenheid.
Elk jaar maken we grote investeringen in het zoeken naar verbetering van comfort en vrije tijd om te voldoen aan de eisen van onze klanten.

Namens ons hele team,
Met vriendelijke groet.

17 september 2017 beoordeeld

Groot maar zeer goed onderhouden en net resort met zeer vriendelijke medewerkers.

Animatie en muziek aan het hoofdzwembad maar voor wie het graag wat rustiger heeft is er een 2de zwembad. Beide zwembaden beschikken over een bar en een restaurant. Bezoek zeker de bar van barman Costa eens aan het rustige zwembad, altijd lachen.

's Avond kan je inschrijven in het BBQ of Portugese restaurant. Twee avonden per week wordt er live Fado gezonden in het Portugese restaurant. Een aanrader.

Het strand ligt net achter het resort.

Enige nadeel van dit resort is het feit dat het afgelegen ligt maar de aangeboden avondanimatie en de omliggende natuur voor een avondwandeling maakt dit meer dan goed.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
diradriana, Hotel Manager van Adriana Beach Club Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling,
We begrijpen dat u een goede vakantie met ons had.
Elk jaar maken wij grote investeringen voor verbetering, we willen dat u ons weer bezoekt en geniet van de verbeteringen die we hebben gemaakt.
Namens het hele team.
Beste groeten.

14 september 2017 beoordeeld

Hotel is aan opfrissing toe, vooral het sanitair van de badkamer laat te wensen over.
Wel goed werkende, stille (nieuwe) airco in de kamer.
Het domein, de tuin en de zwembaden zijn wel goed onderhouden en ligbedden zijn er genoeg.
Mooie omgeving, ook bij het strand.
Eten voldoende maar soms matige kwaliteit, service in het algemeen matig
Borden en glazen blijven staan, vuile ruiten in restaurant, wankele tafels, niet genoeg plaatsen in restaurant en soms een totale chaos en drukte. Personeel werkt met oude en versleten keukentoestellen die in het restaurant staan en ook de algemene indruk ontsieren.
Aan het restaurant bij het 2 de zwembad moet je zelf roomijsjes scheppen, niet erg maar... ligt de ijsschepper in de warmte met onververst vuil water...hygiëne laat soms te wensen over, toiletten over het algemeen ook maar matig .
All-inn is ook maar gewoontjes.
Nee, ik ga er niet meer terug, in deze prijsklasse al veel betere hotels gehad.
Over het algemeen doet het personeel wel zijn best maar er schort blijkbaar wel iets aan de visie of het management van dit hotel (AP-hotels), dit dan vooral op gebied van service en hygiëne.

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner

Hartelijk dank voor uw beoordeling,
We begrijpen dat u een goede vakantie met ons had.
Namens het hele team.
Beste groeten.

Hotel Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Olhos de Agua in overweging
op 4 km afstand
Falésia Hotel
nr. 4 van 154 in Albufeira
2.065 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Adriana Beach Club Hotel Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Adriana Beach Club Hotel Resort

Adres: Apartado 6115 Rocha Baixinha, Olhos de Agua, Albufeira 8200-379, Portugal
Locatie: Portugal > Algarve > Faro District > Albufeira > Olhos de Agua
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 5 van 8 hotels in Olhos de Agua
Prijsklasse: 106 € - 307 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Adriana Beach Club Hotel Resort 4*
Aantal kamers: 438
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Adriana Beach Club Hotel Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Aquamarina Beach Club Hotel Olhos De Agua
Aquamarina Beach Hotel
Aquamarina Beach Albufeira

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?