Beoordeeld op 26 oktober 2017

Een goed onderhouden complex met mooi aangelegde tuinen. Het strand is eenvoudig te bereiken door een houten trap. De kamers zijn comfortabel en met ruim terras.
Je krijgt er een zeer vriendelijke bediening en de buffetten zijn super lekker en gevarieerd. Leuke animatie met diverse shows en live muziek.
Er is een gratis shuttle bus die je naar Vilamoura en Albufeira brengt en je kan in het hotel ook mooie uitstappen boeken.

Kamertip: Er is geen lift , voor de minder mobiele reizigers is een kamer op het gelijkvloers aan te raden.
Datum van verblijf: oktober 2017
diradriana, Hotel Manager van Adriana Beach Club Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2017

Beste klant, goede middag!
Hartelijk dank voor uw evaluatie.
Met uw opmerkingen begrijpen we dat u blij bent in onze Resort.
Tot volgende keer
Namens het hele team,
Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 23 september 2017

mooie omgeving, goed onderhouden buiten complex en tuinen, kamers iets gedateerd.
buffet goed, maar wordt wel een beetje eentonig na een paar dagen. Alles is volop verkrijgbaar.
bediening is prettig en vriendelijk, de route naar de zee is goed te doen evenals de trap van 95 treden.
op het strand gratis bedden en parasols, alleen kan je er geen drinken kopen.

Kamertip: voor rust verder van het zwembad in verband met animatie muziek
Datum van verblijf: september 2017
diradriana, Hotel Manager van Adriana Beach Club Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2017

Geachte klant.

Hartelijk dank voor uw evaluatie.
We lezen met veel aandacht uw getuigenis van tevredenheid.
Elk jaar maken we grote investeringen in het zoeken naar verbetering van comfort en vrije tijd om te voldoen aan de eisen van onze klanten.

Namens ons hele team,
Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 17 september 2017

Groot maar zeer goed onderhouden en net resort met zeer vriendelijke medewerkers.

Animatie en muziek aan het hoofdzwembad maar voor wie het graag wat rustiger heeft is er een 2de zwembad. Beide zwembaden beschikken over een bar en een restaurant. Bezoek zeker de bar van barman Costa eens aan het rustige zwembad, altijd lachen.

's Avond kan je inschrijven in het BBQ of Portugese restaurant. Twee avonden per week wordt er live Fado gezonden in het Portugese restaurant. Een aanrader.

Het strand ligt net achter het resort.

Enige nadeel van dit resort is het feit dat het afgelegen ligt maar de aangeboden avondanimatie en de omliggende natuur voor een avondwandeling maakt dit meer dan goed.

Datum van verblijf: augustus 2017
diradriana, Hotel Manager van Adriana Beach Club Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling,
We begrijpen dat u een goede vakantie met ons had.
Elk jaar maken wij grote investeringen voor verbetering, we willen dat u ons weer bezoekt en geniet van de verbeteringen die we hebben gemaakt.
Beste groeten.

Beoordeeld op 14 september 2017

Hotel is aan opfrissing toe, vooral het sanitair van de badkamer laat te wensen over.
Wel goed werkende, stille (nieuwe) airco in de kamer.
Het domein, de tuin en de zwembaden zijn wel goed onderhouden en ligbedden zijn er genoeg.
Mooie omgeving, ook bij het strand.
Eten voldoende maar soms matige kwaliteit, service in het algemeen matig
Borden en glazen blijven staan, vuile ruiten in restaurant, wankele tafels, niet genoeg plaatsen in restaurant en soms een totale chaos en drukte. Personeel werkt met oude en versleten keukentoestellen die in het restaurant staan en ook de algemene indruk ontsieren.
Aan het restaurant bij het 2 de zwembad moet je zelf roomijsjes scheppen, niet erg maar... ligt de ijsschepper in de warmte met onververst vuil water...hygiëne laat soms te wensen over, toiletten over het algemeen ook maar matig .
All-inn is ook maar gewoontjes.
Nee, ik ga er niet meer terug, in deze prijsklasse al veel betere hotels gehad.
Over het algemeen doet het personeel wel zijn best maar er schort blijkbaar wel iets aan de visie of het management van dit hotel (AP-hotels), dit dan vooral op gebied van service en hygiëne.

Hartelijk dank voor uw beoordeling,
We begrijpen dat u een goede vakantie met ons had.
Beste groeten.

Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Hotel is prima opgezet, heel erg ruim ook.
Netjes onderhouden natuur rond het hotel. Kamers apart ingedeeld in aparte gebouwtjes dus ideaal qua rust.
Eten is goed, wat je mag verwachten van een all inclusive hotel.
Vers grill restaurant ook een aanrader vlees en vis erg lekker.
Bedden inderdaad wel wat hard maar niet storend. Kamers wat gedateerd maar wel erg ruim. De nieuwe airco's zijn super.

Bedlinnen mag iets hygiënischer.
Strand goed te bereiken wel al veel handdoekjes leggen om 8uur in de ochtend, Meer dan bij het zwembad.

Shuttlebus naar de dorpen valt tegen om de dag naar albufeira of vilamoura wat we dus niet wisten en de laatste bus gaat al om 20.00 terug.

Ophalen op busstop 1 is geen succes wij hebben een uur staan wachten geen bus te bekennen. Uiteindelijk taxi terug genomen en een flinke discussie gehad met het management. Die gewoon zeiden dat de chauffeur er gestopt was dus hun woord tegen het onze.

8 dagen vonden wij prima in dit resort

Datum van verblijf: september 2017
diradriana, Hotel Manager van Adriana Beach Club Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2017

Geachte klant,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling
We begrijpen dat u over het algemeen wat tijd doorgebracht heeft. Alle kritiek is een reden voor reflectie- en verbeterinstrumenten.
Tot volgende keer
Hartelijk dank.