Herdade do Touril(Zambujeira do Mar)
159 US$
Orbitz.com
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 184 US$ per nacht.

Monte do Papa Leguas(Zambujeira do Mar)
131 US$
  • Zwembad
Camping Milfontes(Odemira)(Heel veel waar voor je geld!)
136 US$
  • Gratis internet
Monte do Zeca(Zambujeira do Mar)
  • Gratis internet
A Casa da Madalena(Zambujeira do Mar)
Zie aanbieding
Alojamento Local Mira Mar(Zambujeira do Mar)
Zie aanbieding
AL Nossa Senhora do Mar(Zambujeira do Mar)
14 november 2014 beoordeeld

Dat wij er waren was het in aanbouw/ net geopend. 2009
Idee van eco prima maar het was nog een open vlakte.
Huisjes (te) klein.
Zwembad en supermarkt wel prima!
Maar zou er (denk ik) niet nogmaals naar toe gaan

• Verbleef: december 2013, reisde met een partner
Marcela D, Public Relations Manager van Zmar Eco Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2015

Dear Zclient,

Thank you for your contribution on our Trip Advisor webpage.

Your experience at the Eco Resort is very important to us, and we are pleased to inform that Zmar is now at its full potention (no more construction), so we would love to have you stay with us again soon so you can appreciate all our services and see the differences.

Also, we would like to inform that we have many types of wooden accommodation: the smallest has an area of 20m2, and the biggest an area of approximately 100m2.

Thank you,

5 augustus 2017 beoordeeld

• Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
SandraMarisaSilva, Gestor de Relações com o Cliente van Zmar Eco Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

13 juni 2017 beoordeeld

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Francesca M, Guest Relations Manager van Zmar Eco Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2017

6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
SandraMarisaSilva, Gerente de relações com clientes van Zmar Eco Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2017

28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Francesca M, Public Relations Manager van Zmar Eco Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2016