Opslaan

vanaf 381,89 US$
vanaf 112,10 US$
vanaf 149,07 US$
Beoordeeld op 18 september 2020

Wat een teleurstelling, rijden we meer dan 100 km om daar te horen dat je niet binnen mag met hondjes (king charles Cavalier). Nergens hadden we hier een melding over gezien!

Er stond een waterbakje en een haak waar we ze mochten achterlaten! Helemaal zot zeker! En dat terwijl ze in Plevitc daar geen probleem rond maken!

Mensen met zo een attitude zien me nooit meer terug!

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 12 juli 2020 via mobiele applicatie

Op weg naar ons hotel bij Plitvicemeren hier even gestopt. Niet de moeite waard om speciaal hier naartoe te rijden. Bijna alles is prive terrein, zo valt er niet veel te zien.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 18 september 2019

dit piepkleine dorpje ligt vlak bij de plitvice meren, echt heel leuk om te zien wat oude gebouwen en wat watervalletjes, ze waren bezig met een brug te vernieuwen en bestrating dus konden helaas niet het hele dorpje door . maar het is wel een aanrader om te zien. zitten ook twee restaurantjes.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019

We waren hier als gezin en we vonden het allemaal leuk! Als je nog niet in Plitvice bent geweest is dit een leuk voorproefje. Je wordt hier helemaal blij van de aankleding. Lekker rondgewandeld. Goed voor een uurtje bezoek.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 14 juli 2019

Een leuk middeleeuws dorpje dat je onderweg tegenkomt als je van Karlovac naar de Plitvice meren rijdt. Eigenlijk op zoek naar een leuk plekje om te zwemmen en geen spijt dat we hier terecht zijn gekomen.

Datum van activiteit: juli 2019