Patricia W
Tielrode, België

Heerlijk Spaans juweeltje in rustig dorpje

Beoordeling van Hotel Canet
5,0 van 5 bollen2 aug 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Heerlijk gelegen hotel in dorpje waar de tijd is blijven stilstaan. Neem een verfrissende plons in het zwembad tussen de muren van het oude klooster. Zeker aan te raden ook culinair. Eenvoudig ontbijt maar goede prijs/kwaliteit.
Enige minpunt is parking die redelijk klein is waardoor in hoogseizoen het niet eenvoudig is om grotere auto te parkeren daar.
Mooi gerenoveerde kamers
Datum van verblijf: juli 2023
Kamertip: Voertaal Frans en Spaans
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
    • Hotels.com
    • ZenHotels.com
    • StayForLong
    0.3 km van Hotel Canet
    Gratis parkeren
    Nuevos Lodge Rec Sirvent con agua en la zona 1 del Campìng Nautic Almata.
    6.3 km van Hotel Canet
    Aan het strand
    Meer hotels in Castello d'Empuries bekijken
    Beoordeeld op 27 september 2016

Fantastisch hoe men zoveel comfort krijgt voor een hotel met amper 2 sterren
    Het complex werd enkele jaren volledig gemoderniseerd. Ruime kamers (20 m2) met badkamer(douche) en airco.
    Zeer vriendelijke bediening door eigenaar-uitbater. Het ontbijt op het open dakterrras
    is een pluspunt.
    Voor lekker eten moet je echter buiten Castillo gaan.De plaatselijke restaurants zijn niet veel zaaks. Betere restaurants zijn te vinden in Ampuriobrava

Kamertip: Alle kamers zijn O.K.
    Datum van verblijf: september 2016
    Beoordeeld op 3 juli 2016

Zeer goed en rustig hotel. Goede en verzorgde kamers, met terras eventueel beschikbaar, redelijk prijzen lekker ontbijt op het dak van het hotel met een adembenemend mooi uitzicht , gelegen in het hart van de oude stad, met afgesloten parking en prive zwembad.

Kamertip: Vraag een rustige kamer, wij sliepen op de kant van het plein, geen extern geluid komt er binnen. wij wilden zelf het terras hebben !
    Datum van verblijf: juni 2016
    Beoordeeld op 12 juni 2015 via mobiele applicatie

Midden in Castello D'Empuries bevindt zich Hotel Canet. Een familiehotel met gigantische uitstraling. Zeer gastvrij onthaal, keurige kamers met de voorzieningen die je als gast kunt wensen.
    Het ontbijt wordt geserveerd op het dakterras met schitterend uitzicht over de wijdse omgeving.
    's Avonds kun je heerlijk dineren in het restaurant van het hotel.
    De eigenaar is een zeer gedreven ondernemer die er met zijn medewerkers alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken; het is een "twee sterren hotel", naar onze opvatting ondermaats gekwalificeerd gezien de geweldige accomodatie en voorzieningen.
    Een echte aanrader: een prima hotel in een authentiek Spaans dorp.

Datum van verblijf: juni 2015
    Beoordeeld op 3 mei 2015

Wij zijn hier een paar keer geweest op doorreis, wij hadden de vier persoons kamer met jaccuzie 😍
    Net hotel in een leuk spaans stadje, en een mooi zwembad., en aardige bediening,
    Je kan in het hotel ook erg lekker eten.
    Prijs kwaliteit van hotel en van het eten staat in verhouding

Kamertip: De 4 persoonskamer heeft een jaccuzie en is enorm groot met heerlijke bedden echt een aanrader
    Datum van verblijf: juli 2014
    Beoordeeld op 11 juli 2013

hebben 14 dagen in het hotel gelogeerd. We kregen een splinter nieuwe kamer( familiekamer) pure luxe op de bovenste verd. met prachtig uitzicht. Super vriendelijke mensen en een superdeluxe zwembad op loopafstand. Een aanrader!!Het dorpje tja, daar zijn geen woorden voor ZO MOOI.
    Ingrid en Jan.

Datum van verblijf: juni 2013