“Gastvrije en vriendelijke bediening”
Beoordeling van Strandpaviljoen Paal 10

Strandpaviljoen Paal 10
Reserveer een tafel
di 27/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 6 van 43 Restaurants in Ouddorp
Keukens: Vis en zeevruchten, Nederlands
30 augustus 2020 beoordeeld

Na een korte strandwandeling bij Strandpaviljoen Paal 10 cappuccino gedronken met een appeltaart en cheese cake. Daarna nog een droge witte wijn en een Leffe blond genomen. Het terras is sfeervol. Gezellig. De bediening was goed en vriendelijk. Fijn gezeten op het terras.

28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Woensdag 27-8 hier gegeten met zijn vieren.
Voorgerechten gedeeld met de kinderen, lekkere hapjes! Hoofdgerechten waren ruime porties, ook super lekker allemaal

Vriendelijke bediening en snel!

Duidelijke looproutes ivm Corona

Kortom een top avond gehad bij Paal 10

25 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 11-08-2020 met 2 volwassen en 4 tieners geweest. Begonnen op het terras, maar vanwege onweer, na het voorgerecht vakkundig, coronaproof en snel naar binnen gedirigeerd. Bediening was zeer professioneel, rustig en opgewekt, hielden de corona maatregelen overigens goed in de gaten. Het eten was verder top. Unaniem. Smakelijk, origineel, alles mooi op tijd. Groot compliment. Helaas konden wij de donderdag erop niet meer reserveren vanwege de drukte. Gr Hanneke en Erik

23 augustus 2020 beoordeeld

Vreselijke bediening. We hebben lang moeten wachten op drinken, terwijl er 5 tafels waren en 3 personeelsleden, en hebben meer dan 2 uur zitten wachten tot we konden afrekenen. We hebben vanaf 9uur met geld op tafel gezeten terwijl het personeel gewoon langs liep. En uiteindelijk om 11 uur kwam vragen of we aub konden gaan betalen. En ze houden absoluut geen rekening met corona want ik zat gewoon met mensen naast me op 50cm afstand. BELACHELIJK! Ik kom hier nooit meer!

Datum van bezoek: juli 2020
20 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige strandpaviljoen! Uitermate netjes en schoon. Ook de toiletten zijn voor een strandpaviljoen ongekend hygiënisch. Groot terras met uitzicht over de zee. Ook vanuit binnen een prima uitzicht en mooie aankleding van de locatie. Prima lunchkaart. Ook voor kinderen genoeg keuze. Bediening is vriendelijk, maar zou nog meer servicegericht mogen zijn.

Reizigers die Strandpaviljoen Paal 10 bekeken, bekeken ook

Ouddorp, Zuid-Holland

In Strandpaviljoen Paal 10 geweest? Deel je ervaringen!