FindHotel
Booking.comUS$ 137
Travelocity
Prestigia.comUS$ 141
Beoordeeld op 22 juni 2022 via mobiele applicatie

Er was een probleem bij aankomst, en heel weinig flexibiliteit van het personeel.
De rekening van de bar kon niet op de kamer gezet worden.
Wifi is onwaarschijnlijk traag: ik heb moeten werken met hotspot want ik kon mijn files niet uploaden.

Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 mei 2022

Locatie en parkeergelegenheid prima, maar dan... personeel vriendelijk maar niet bekwaam. Vloer in badkamer plakte helemaal, net zoals de lichtschakelaars, etensresten van vorige bezoekers kwamen boven in het wasbakje, schimmels in de douche, afdichting van douchedeur hing los. Echt het goedkoopste toiletpapier dat er op de markt is. Kartonnen bekertjes om koffie uit te drinken zonder zelfs een lepeltje of roerstokje. Bij het ontbijt koude roereieren, koud spek (veel te hard gebakken) en koude gekookte eieren waarvan de dooier grijs zag ipv geel, de fruitsalade stond waarschijnlijk al dagen te sudderen in hetzelfde nat zodat er geen smaakverschil was tussen appel of sinaasappel.
Dit allemaal voor €750 voor 3 nachten lijkt me echt niet kunnen en is zeker geen 4 sterren waardig hier moet dringend wat aan het management gedaan worden!!!!

Kamertip: Kan dit hotel aan deze prijs niet aanbevelen
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 26 maart 2022

De ontvangst was vriendelijk, de kamer prima, ruime parkeergelegenheid, op korte afstand van het strand, een sfeervol restaurant, lekker eten, attente bediening, goed ontbijtbuffet, een dag heerlijk gefietst met prachtig weer, kortom genoten van 2,5 dag even uitwaaien aan zee.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 21 maart 2022

Als eerste wil ik melden dat we prima hebben geslapen en het doel van het verblijf was een overnachting. Nu reis is voor mijn werk de gehele wereld over en weet best wel het verschil tussen drie en vier sterren.

Ik denk dat Duinzicht niet vier sterren waardig is en jullie dit dan ook niet als zodanig moeten promoten.

Het is niet 4 sterren waardig als je een kamer hebt, waarbij een douchedeur ontbreekt en werkelijk tijdens het douchen de gehele vloer blank staat en er niet voldoende maatregelen zijn (zoals extra badlakens om de vloer te dweilen) om dit tegen te gaan.

Als ik vraag om een strijkplank en strijkijzer die niet op de kamer is, maar ook er geen een in het hele hotel te vinden is (gevraagd bij de receptie).

De handdoeken van erbarmelijke versleten kwaliteit zijn dat na een keer douchen je de volgende ochtend geen droge handdoek meer hebt (ook de “extra” uit de kast gebruikt). De kast op zich niet verlicht is en je echt (laat het personeel het eens proberen) niet kunt zien wat er eventueel in de kast ligt.

Wel vinden we het ontbijt perfect, hoewel in een viersterren hotel is er normaal ook een broodrooster om toast te maken, maar voor de rest perfect!

Ook het restaurant verdient complimenten voor de kwaliteit en de bediening.

Kamertip: Vraag in ieder geval viir een kamer met een douchedeur in de douche cabine.
Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 27 februari 2022

Ik zit nu inmiddels drie en een half uur in het restaurant en we hebben net de tweede gang op. Het eten is koud, de porties zijn klein en de bediening is extreem sloom. Mocht iemand van fletcher dit lezen... SCHIET OP!!!!

Datum van verblijf: februari 2022