“Onhygiënisch en smakeloos. Ga hier niet.”
Beoordeling van Nonna's

Nonna's
Geclassificeerd als nr. 37 van 39 Restaurants in Ouddorp
14 maart 2020 beoordeeld

Het was er elke avond druk dus we dachten dat het eten er wel goed zou zijn... Niet dus. Voor ons was er een koppel die vroeg of een glutenvrije maaltijd kon... Het antwoord was dat dit niet kon omdat alles al op voorhand gemaakt is. Dit wekte al wat argwaan op bij ons. Toen ze ons naar onze tafel brachten kregen we een vuile tafel die vol hing met vogeluitwerpselen, dit hing ook op de drankenkaart en een paar servetten... Ik snap dat er vogels rondvliegen maar maak dit op z'n minste even proper... Daarnaast zat het bestek in een bokaal met daarin servetten en een geplastificeerd bladje met de tafelnummer en een gedichtje. Dit bladje plakte helemaal. Echt vies... We hebben dan maar zelf de tafel proper gemaakt en onze pizza zonder bestek gegeten. De pizza's waren heel erg dun en erg dun belegd. Er was zo goed als geen smaak aan. Ik heb nog nooit zo een slechte pizza gegeten. Ik had een gewone margherita... Hier kan je niets fout meedoen, blijkbaar wel. De pizza pepperoni was ook niet lekker. De salami proefde je niet eens en er was wat ui op gegooid. Toen we zeiden dat we het niet lekker en onhygiënisch vonden boden ze ons wel een drankje aan van het huis maar dit sloegen we af. We wouden er zo snel mogelijk weg want we vonden dat deze ervaring het vakantiegevoel helemaal verziekte. We vroegen dan de rekening, toen deze eenmaal kwam stonden er twee dingen op (ter waarde van €8,15) die we niet eens besteld hadden...
Wij hebben hier echt een hele slechte ervaring gehad op alle vlakken. Alles wat fout kon gaan, ging fout. We gaan er nooit nog terug naartoe. We hebben spijt dat we de reviews niet eerder lazen.

(Over de foto's: we hadden de tafel al proper gemaakt toen we beseften dat we een review wilden schrijven. De vlekken bij de tafelnummer zijn echt vlekken... Ik dacht eerst dat het een printje was maar nee...)

Kortom; verpest je vakantie niet en blijf weg bij Nonna's.

Datum van bezoek: maart 2020

1 maart 2020 beoordeeld

Erg slecht eten, dat zelfs rauw is. Toen ik hiervan wat zei, kreeg ik als reactie ‘deze groenten zijn gegrild’.

Er wordt geen pan aangeraakt in de keuken: alles gaat hop de oven in.

Datum van bezoek: maart 2020
22 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. De lasagna was vers en knetter heet zoals het hoort. Bediening deed goed haar best en was aardig!

Datum van bezoek: februari 2020
4 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben het absoluut niet eens met de zeer negatieve recensies hier. Mijn vrouw en ik hebben heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Je weet dat het op een bungalow park is dus men besteed veel zorg aan de kindvriendelijkheid zonde5 de gasten uit het oog te verliezen die geen kinderen hebben. Ook met je o-merkengemachtigde over het eten wordt echt wat gedaan. Als je gewoon makkelijk en lekker wilt eten tegen een goede prijs prima adres!

Datum van bezoek: februari 2020
27 januari 2020 beoordeeld

Viel dit tegen. We hadden gereserveerd om 19:15 en uiteindelijk hebben we ons eten pas gehad om 20:45... Alle andere tafels die na ons zijn toegekomen, zijn eerder bediend geweest dan wij.  Onze bestelling is tijdig opgenomen en zeker geen klachten wat betreft de vriendelijkheid van het personeel.  Echter onze zoon van 7 jaar had echt wel honger ondertussen en we hadden voor hem al een kindersoepje besteld.  Kinder is echt wel kinder helaas, dan vond ook onze zoon - "papa die soep is wel heel weinig".  Als hoofdgerecht hadden mijn vrouw en zoon pasta met zalm gevraagd.  De zalmsmaak was er, maar veel zalm was er niet bij.  ik snap dat je de hoeveelheid moet onder controle houden, maar dit was toch weinig.
Samengevat, verschrikkelijk lang wachten voor basic pasta, niet echt een ervaring die ons aanzat om hier opnieuw te komen eten.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Nonna's bekeken, bekeken ook

In Nonna's geweest? Deel je ervaringen!