“Vriendelijke bediening die”

Keukens: Frans, Vis en zeevruchten, Nepalees
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening die moeite deed om na te gaan of er noten in de apfelstrudel zitten. Lekkere flat white, ook al kenden ze deze koffie niet als zodanig. De apfelstrudel was erg lekker.
N.a.v. al het corona-gedoe: de menukaart werd gewisseld voor een gedesinfecteerd exemplaar nadat we uit de onze een keuze hadden gemaakt. Bedienend personeel droeg latex handschoenen. Hier wil men in tijden van crisis duidelijk nog even doorgaan. Goed zo!

Datum van bezoek: maart 2020

22 december 2019 beoordeeld

Tijdens ons verblijf op het Landal Resort Ooghduyne via een goed beloopbaar pad naar de zee heerlijk gewandeld op het nabijgelegen strand. Na het uitwaaien genieten van de gezelligheid bij strandpaviljoen Paal6. Buitenterras prima achter glas. Uitstekende menukaart met oa. een heerlijk broodje boerenlandbrood carpaccio. Verder uitstekende vlees en visgerechten. Vriendelijke en vlotte bediening. Honden uiteraard toegestaan. Lunchen vanaf 11.00 -16.30 uur en dineren vanaf 17.00 -21.00 uur.

Datum van bezoek: november 2019
8 november 2019 beoordeeld

Fijne plek om te vertoeven na een strandwandeling. Goede muziek, toffe inrichting, lekker eten. Glutenvrij geen problee

Datum van bezoek: oktober 2019
13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke "vurige" koffie op met Tia Maria en Cointreaux. Toef slagroom erop.
T was erg druk: herfstvakantie ook bij onze Duitse buren.
Toch snelle bediening.
Lekker taartje erbij.

Datum van bezoek: oktober 2019
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben gisteren heerlijk bij Paal6 gegeten. Het is prachtig gelegen en ook binnen leuke aankleding! Wij hebben daar de spareribs en de big boy gehad, deze waren echt prima. De kids hadden een kindermenuutje (deze is erg ruim en hadden ze prima kunnen delen)

Bediening heel vriendelijk en vooral heel snel, we hadden ongeveer een kwartier na bestellen ons eten!

We komen hier graag nog een keer terug!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Strandrestaurant Paal6 bekeken, bekeken ook

Julianadorp, Noord-Holland
Schagen, Noord-Holland

Julianadorp, Noord-Holland

In Strandrestaurant Paal6 geweest? Deel je ervaringen!