“Prima lunch”

Brasserie Biechthuis Simpelveld
Geclassificeerd als nr. 5 van 6 Restaurants in Simpelveld
Beschrijving: Biechthuis Simpelveld is een uniek, gezellig en smaakvol ingericht restaurant te Simpelveld. ‘s Middags kan je bij Biechthuis Simpelveld terecht voor een lekkere lunch. Wij maken van jouw middagpauze of vrije middag een waar genoegen. ‘s Avonds kan je dan weer genieten van ons foodsharing concept, want delen is het nieuwe hebben. Biechthuis Simpelveld verrast jou met diverse, heerlijke gerechten om te delen met vrienden of familie. Foodsharing brengt op een leuke manier gezelligheid aan tafel. Wat heb je nodig? Een groepje vrienden, een gezellige tafel en ‘finger-licking food’. Verschillende gerechtjes worden in het midden van de tafel geplaatst zodat je deze met elkaar kan delen. Delen, maar ook af en toe vechten om dat laatste stukje ribeye. Ideaal voor de eeuwige twijfelaars! Deelt u liever niet? Wij hebben ook een aantal a la carte gerechten. Onze kok kookt met veel passie en maakt dan ook alles zelf met dagverse producten. Tot snel bij Biechthuis Simpelveld!
19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch gehad tussen zakelijke afspraken in Zuid Limburg door. Bediening is vriendelijk en de sfeer goed. Het was er best druk voor een doordeweekse dag!

Datum van bezoek: maart 2020

11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier nu al enkele keren geweest om te lunchen.
Het is een erg gezellige lokatie, en personeel is ook vriendelijk.
Eten is lekker en vers, van salades tot baquette goed verzorgd!
Altijd een aangeklede kop koffie, en prijs kwaliteit verhouding, prima!
Zeker een plek om terug te gaan, jammer dat het maar tot 19.00uur open is.

Datum van bezoek: maart 2020
11 maart 2020 beoordeeld

spontaan ontbijt gepland.op zondag.....we waren de eerste gasten. Goed verzorgd en ontspannen sfeer. Gastvrouw was alleen , dus toen meerdere gasten binnen kwamen was het aanpakken geblazen :-)

Datum van bezoek: februari 2020
25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een heerlijke wandeling in de winterse kou een lekkere uiensoep en een heerlijke speciale koffie gehad, mooie inrichting en vriendelijke gastvrouw.

Datum van bezoek: januari 2020
12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk knus restaurant. Eten is goed verzorgd, en lekker. Bediening is vriendelijk en neemt zich ook de moeite. Ook kindvriendelijk

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Brasserie Biechthuis Simpelveld bekeken, bekeken ook

In Brasserie Biechthuis Simpelveld geweest? Deel je ervaringen!