Beoordeeld op 10 maart 2020

Net een weekend gelogeerd (cottage 644, vip eden) in dit center parcs. Over het algemeen zijn we tevreden. Huisje was proper, ruim. Als ik hier een puntje van kritiek mag geven, jammer dat de sauna in de gang staat en niet ergens mee geîntegeerd in een badkamer.
De broodjesservice, elke dag ruime en voldoende keuze. In het weekend worden ze omstreeks 8u geleverd.
We zaten met een technisch mankement aan één van de ramen. Hiervoor hadden we een whatsapp gestuurd en hier werd bijna direct actie ondernomen en de herstelling was gedaan op nog geen twee uur!
Bij het grand café viel me weeral op dat net zoals in De Vossemeren en Erperheide hier een minimum van personeel staat, waardoor je soms lang moet wachten. Maar het personeel is wel altijd vriendelijk!
Het game center, jammer dat je hiervoor niet gewoon met klein geld kan betalen. Je moet eerst nog een kaart aankopen van 1,50 euro en dan pas kan je ze opladen.

Datum van verblijf: maart 2020
Guest_Relations_HB, Guest Relations Manager van Center Parcs Het Heijderbos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Hallo Vickyvdv,

Bedankt voor het schrijven van deze review. We zijn erg blij met jullie mooie beoordeling!
Ook bedankt voor de tips die je schrijft.

We hopen jullie snel weer te zien op Het Heijderbos!

Beoordeeld op 9 maart 2020

Vooraf dacht ik als het maar goed gaat met al die negatieve reviews. ..maar gelukkig bij aankomst een schoon huisje. Dat de inrichting wat verouderd was, was bekend.
Een fijn weekend in en buiten het park. Een goede ligging. Zeer vriendelijk personeel een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2020

Hallo 322miryamd,

Bedankt voor de mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad.
Wij hopen jullie snel weer terug te zien!

Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Na twee andere CP te hebben gedaan heb en
we gekozen voor Heijdenbos. Leuke omgeving wandelen , fietsen . Alleen spijtig de huisjes zijn wat verouderd, en de done zelf is veel minder aantrekkelijk, minder faciliteiten als port Zeeland, en de vossemeren..
Geen buiten terras dus als je hondjes mee hebt is deze geen aanrader.
We gaan nog naar CP maar andere locatie.

Datum van verblijf: februari 2020
Guest_Relations_HB, Guest Relations Manager van Center Parcs Het Heijderbos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2020

Beste CarineV375,

wij danken u voor uw review.

Wat jammer om te lezen dat het verblijf niet was wat u ervan verwacht had. Wij weten dat onze cottages al wat ouder zijn en zijn dan ook zeer blij dat wij zijn gestart met de grote renovatie.

In de zomer is er wel een buitenterras bij de Action Factory (ligging aan het water).

Fijn dat u genoten heeft van de omgeving.

Wie weet, geeft u ons nog een kans als ce cottages gerenoveerd zijn.

Beoordeeld op 27 februari 2020 via mobiele applicatie

Bediening laat te wensen over. Ik denk dat de ober haar verstand thuis had gelaten. Snapte de helft van de tijd niet wat we bedoelde.

Lang wachten tot je de bestelde drank krijgt. Ober stond 3x aan verkeerde tafel met onze bestelling.

Ook eten is maar matig. Sauzen zijn niet vers gemaakt als ook de rijst komt uit een zakje.
De steak is wel een aanrader.

Ze zouden beter het park sluiten tot na de renovaties.

Beste Pathfinder725585,

wij danken u voor uw review.

Jammer om te lezen dat de bedienig niet naar wens was. Wij zullen dit zeer zeker met onze collega's bespreken.

Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

Ruim 20 jaar geleden ben ik eens met mijn jaarclub een weekeinde Centerparcs gaan doen. Dat was toen best leuk.

Nu met mijn gezin, en ik kom er achter dat er in dit park in die 20 jaar helemaal niets veranderd is. Het interieur van de huisjes lijkt sprekend op dat van toen. Maar voor het geld dat je betaalt zou je verwachten dat ook al is het park oud, het onderhoud en in het huisje aangeboden diensten op orde zijn. Echter niets is minder waar. De aangeboden WiFi lijkt wel met rooksignalen te werken zo langzaam, de beschoeiing van de wandelpaden is deels verrot en vervallen, vloerbekleding versleten, rommel in de struiken, asbest golfplaten op het dak, sigarettenpeuken all over the place, plukken stof aan de deuren van het zwembad.

Maar als klapstuk de blootliggende lamp armaturen in het mingolf deel van het kinderspeelland waarbij elektrocutie van kinderen niet ondenkbaar is. Al met al een bijzonder matige, danwel abominabele en op sommige plaatsen zelfs ronduit levensgevaarlijke staat van onderhoud.

Gelukkig was ik met mijn gezin en hebben we leuk gezwommen lekker gegeten en vooral veel gespeeld. In die zin ging het thema “echt even samen” wel op. Het personeel is erg aardig en het winkeltje niet extreem duur het klimmen en klauteren in de jungle dome is echt leuk! Maar dit park zou eigenlijk gesloten moeten worden en onderworpen moeten worden aan een allesomvattende onderhoudsbeurt.

Datum van verblijf: februari 2020
Guest_Relations_HB, Guest Relations Manager van Center Parcs Het Heijderbos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Beste JBosDH,

wij danken u voor uw review. Wij zijn er van bewust dat onze cottages verouderd zijn. Wij zijn dan ook zeer verheugd dat wij zijn gestart met de renovatie van onze cottages en dat er tevens wordt gekeken naar de bosvisie. Wij vinden het zeer vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met ons park. Onze excuses hiervoor.

De blootliggende lamp bij het minigolf is natuurlijk niet zoals het hoort. Wij hopen dat u dit ook ter plaatse heeft gemeld en dat er meteen actie is ondernomen.

Fijn om te lezen dat u verder heeft genoten met uw gezin. Wij hopen dat u ons, als wij volledig gerenoveerd zijn, nog een kans wilt geven.