“Heerlijk!”
Beoordeling van Divino

Divino
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Hapert
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer attente bediening met de nodige kennis van wijn. Uitstekend menu. Lekkere gerechten. Michelin vernoeming. Kortom zeker de moeite waard voor een bezoekje. Lunch of diner. Beide positieve ervaring.

Datum van bezoek: oktober 2018

28 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat heb ik hier genoten!
Ik heb hier gedineerd en later ook gelucht. De prijs / kwaliteit is super goed. Fijne bediening en heerlijk eten.
Echt een aanrader

Datum van bezoek: september 2018
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch vriendelijk personeel en ondanks de drukte snelle bediening zeker een aanrader om daar te eten

Datum van bezoek: september 2018
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een lekkere lunch afgesproken met vrienden bij Divono. Heerlijk eten met een aangepast wijntje voor een schappelijke prijs.
We komen zeker nog eens terug voor een dineetje te nuttigen.

Datum van bezoek: augustus 2018
18 augustus 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten op het buitenterras toen het weer dit weer toe liet. Het is hier goed vertoeven en dat weten veel mensen. Als het druk is, duurt het iets langer voordat je de bestelling krijgt. Het eten is heerlijk van smaak en heeft een goede mix van smaken. Maar als je te veel besteld dat gaat het ook tegen zitten. Kies dus voor veel kleine gerechten en deel met je tafel genoten.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Divino bekeken, bekeken ook

Lommel, Limburg Province

In Divino geweest? Deel je ervaringen!