“Heerlijk”
Beoordeling van Divino

Divino
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Hapert
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch vriendelijk personeel en ondanks de drukte snelle bediening zeker een aanrader om daar te eten

Datum van bezoek: september 2018

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een lekkere lunch afgesproken met vrienden bij Divono. Heerlijk eten met een aangepast wijntje voor een schappelijke prijs.
We komen zeker nog eens terug voor een dineetje te nuttigen.

18 augustus 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten op het buitenterras toen het weer dit weer toe liet. Het is hier goed vertoeven en dat weten veel mensen. Als het druk is, duurt het iets langer voordat je de bestelling krijgt. Het eten is heerlijk van smaak en heeft een goede mix van smaken. Maar als je te veel besteld dat gaat het ook tegen zitten. Kies dus voor veel kleine gerechten en deel met je tafel genoten.

13 augustus 2018 beoordeeld

Op vrijdag 10 augustus op uitnodiging van goede vrienden een eerste kennismaking met dit fantastische restaurant. Meteen bij binnenkomst gastvrij ontvangen en naar de tafel gebracht. Bij het serveren van een mooi glas prosecco, voor mijn vrouw een zonder alcohol die zeer smaakvol was, werd een mooi brood garnituur geserveerd. Aansluitend kozen we voor het 4 gangen Sicilië menu. Als voorgerecht rauwe zwaardvis, als tussengerecht tonijn en coquille, beide zeer smaakvol en goed gepresenteerd. Aansluitend het hoofgerecht dat bestond uit Chuck steak met venkel, sjalot, appel en vlierbloesem. Tot slot een heerlijk dessert van cheesecake. Wat mij het meest verbaasd heeft dat er zo'n geweldig restaurant in Hapert te vinden is. De service, het gastheerschap, het heerlijke eten, de sfeer en inrichting alles was top! De eigenaars, een jong echtpaar hebben iets mooi neergezet

7 augustus 2018 beoordeeld

Het restaurant ziet er erg mooi uit. De gastvrouw leidde ons rond in de wijnkamer en vertelde over de wijnen welke ook erg lekker waren.
De rest van de service was minder goed, gastvrouw was snel geïrriteerd en kwam een beetje snibbig over.
Het was een warme dag, wij hadden 2 goede flessen wijn en moesten voor het water bijbetalen. De tonijn was te doorbakken waardoor deze erg droog was. Het vlees had erg veel pezen en de saus met rozemarijn was ongelooflijk sterk waardoor het alles overheersend was. Als groente zaten er een groot stuk over gegrilde prei bij en mini mais kolfjes die compleet uitgedroogd waren.
Het eten was niet super slecht maar als je bijna 100 euro per persoon betaald verwacht je van de eigenaresse een vriendelijkere service en van het eten een betere kwaliteit.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Divino bekeken, bekeken ook

Lommel, Limburg Province

In Divino geweest? Deel je ervaringen!