“fijnproeverij”
Beoordeling van Divino

Divino
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Hapert
18 augustus 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten op het buitenterras toen het weer dit weer toe liet. Het is hier goed vertoeven en dat weten veel mensen. Als het druk is, duurt het iets langer voordat je de bestelling krijgt. Het eten is heerlijk van smaak en heeft een goede mix van smaken. Maar als je te veel besteld dat gaat het ook tegen zitten. Kies dus voor veel kleine gerechten en deel met je tafel genoten.

13 augustus 2018 beoordeeld

Op vrijdag 10 augustus op uitnodiging van goede vrienden een eerste kennismaking met dit fantastische restaurant. Meteen bij binnenkomst gastvrij ontvangen en naar de tafel gebracht. Bij het serveren van een mooi glas prosecco, voor mijn vrouw een zonder alcohol die zeer smaakvol was, werd een mooi brood garnituur geserveerd. Aansluitend kozen we voor het 4 gangen Sicilië menu. Als voorgerecht rauwe zwaardvis, als tussengerecht tonijn en coquille, beide zeer smaakvol en goed gepresenteerd. Aansluitend het hoofgerecht dat bestond uit Chuck steak met venkel, sjalot, appel en vlierbloesem. Tot slot een heerlijk dessert van cheesecake. Wat mij het meest verbaasd heeft dat er zo'n geweldig restaurant in Hapert te vinden is. De service, het gastheerschap, het heerlijke eten, de sfeer en inrichting alles was top! De eigenaars, een jong echtpaar hebben iets mooi neergezet

7 augustus 2018 beoordeeld

Het restaurant ziet er erg mooi uit. De gastvrouw leidde ons rond in de wijnkamer en vertelde over de wijnen welke ook erg lekker waren.
De rest van de service was minder goed, gastvrouw was snel geïrriteerd en kwam een beetje snibbig over.
Het was een warme dag, wij hadden 2 goede flessen wijn en moesten voor het water bijbetalen. De tonijn was te doorbakken waardoor deze erg droog was. Het vlees had erg veel pezen en de saus met rozemarijn was ongelooflijk sterk waardoor het alles overheersend was. Als groente zaten er een groot stuk over gegrilde prei bij en mini mais kolfjes die compleet uitgedroogd waren.
Het eten was niet super slecht maar als je bijna 100 euro per persoon betaald verwacht je van de eigenaresse een vriendelijkere service en van het eten een betere kwaliteit.

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Af en toe trekken we de grens eens over, er vallen soms in Nederland ook ontdekkingen te doen. Een daarvan Is Divino in Hapert, een prachtig verbouwde zaak.
Zoals meerdere al melden, je zit maar net op je stoel of een half stokbrood met aioli, truffelmayonaise en tapenade verschijnen al op tafel. Geweldig!
Divino is een zaak met alert en vakkundig personeel, zowel op vlak van wijnen als eten. Comme il faut!
We bestelden zwaardvis en coquilles als voorgerecht en als hoofdgerecht twee pasta’s, de ravioli’s met ricotta en pasta Vongolé.
Alles kwam snel aan tafel en was van een opmerkelijk niveau.
Divino heeft een vaste kaart welke aangepast wordt per seizoen en suggesties.
Hier komen we zeker terug.
Top!

Datum van bezoek: juli 2018
30 juli 2018 beoordeeld

We werden gastvrij ontvangen ondanks een bomvol terras. Heel snel kwam er brood/aoli enz en ook goed geadviseerde witte wijn waarbij opviel dat er meerdere (ook jonge) mensen van het team goed geinformeerd waren over de prachtige wijnkaart. De menukaart is compact maar zeer gevarieerd en dat vertaalt zich in de goede kwaliteit en opmaak van de gerechten.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Divino bekeken, bekeken ook

Lommel, Limburg Province

In Divino geweest? Deel je ervaringen!