“Bijna perfect.”
Beoordeling van Divino

Divino
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Hapert
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Af en toe trekken we de grens eens over, er vallen soms in Nederland ook ontdekkingen te doen. Een daarvan Is Divino in Hapert, een prachtig verbouwde zaak.
Zoals meerdere al melden, je zit maar net op je stoel of een half stokbrood met aioli, truffelmayonaise en tapenade verschijnen al op tafel. Geweldig!
Divino is een zaak met alert en vakkundig personeel, zowel op vlak van wijnen als eten. Comme il faut!
We bestelden zwaardvis en coquilles als voorgerecht en als hoofdgerecht twee pasta’s, de ravioli’s met ricotta en pasta Vongolé.
Alles kwam snel aan tafel en was van een opmerkelijk niveau.
Divino heeft een vaste kaart welke aangepast wordt per seizoen en suggesties.
Hier komen we zeker terug.
Top!

30 juli 2018 beoordeeld

We werden gastvrij ontvangen ondanks een bomvol terras. Heel snel kwam er brood/aoli enz en ook goed geadviseerde witte wijn waarbij opviel dat er meerdere (ook jonge) mensen van het team goed geinformeerd waren over de prachtige wijnkaart. De menukaart is compact maar zeer gevarieerd en dat vertaalt zich in de goede kwaliteit en opmaak van de gerechten.

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op deze heerlijke zomeravond voortreffelijk gegeten!
prachtig opgemaakte voorgerechten die een echte smaakbeleving zijn.
pasta hoofdgerechten die ondanks dat ze er basic uitzien werkelijk voortreffelijk van smaak zijn.
Als nagerecht een kaasplankje met zn 2e aangevuld met een heerlijke dessertwijn, kortom geniete!

2 juli 2018 beoordeeld

Als je regelmatig een zelfde restaurant bezoekt, dan waardeer je het soms als vanzelfsprekend. Echter bij Divino in Hapert onder de bezielende leiding van Eric, ontwikkelen de mensen in de bediening zich als prettig en betrokken en deskundig. Met een mooie lokatie en bij mooi weer een SUPER terras en TOP wijnkelder met voor ieder wat wils. Vergeet je dat er ook nog gegeten word. Je kunt er komen voor een glaasje met een hapje maar ook Culinair kun je genieten van mooie menu's en goede prijs kwaliteit verhouding. Gisteren verraste me chef Pepijn de wit met een Bijzonder culinaire gebakken Ganzelever met heerlijke portsaus en mooie garnituur. Gewoon buiten de kaart om. Een absolute aanrader om een keer te bezoeken en te genieten van 1 van de 8 Zaligheden.

25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele fijne avond in Hapert bij Divino, geweldig gastvrij en service gerichte bediening.
Onverwachte heerlijke gerechten in het Divino menu, vergezeld van prima wijn keuze en bediening die de bezoeker enthousiast maakt met hun prima warenkennis.
Kortom hier komen we vaker terug bij het jonge ondernemers echtpaar Eric en Iris, ga zo door.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Divino bekeken, bekeken ook

Lommel, Limburg Province

In Divino geweest? Deel je ervaringen!