Beoordeeld op 4 september 2019

Eerste keer kamperen met de kinderen is heel goed bevallen. We kozen deze camping omdat vrienden van ons daar een trekkers hut hadden gehuurd. Wij wilden ook graag en kozen voor een campingplaats met privé sanitair.

Wat een geweldige keuze was dat. Helemaal achterin op de camping waar het heel rustig is en ontzettend mooie natuur. Maar toch genoeg vriendjes voor de kinderen en speeltuinen om in te spelen.

De camping heeft een heerlijk zwembad met peuterbadjes. Tevens een goed restaurant en een klein winkeltje. Er zijn veel speeltuinen en voor de kinderen wordt er in de zomerperiode veel georganiseerd.

We hadden ook een sauna gehuurd voor 1 uur. Ondanks dat de sauna niet goed wordt onderhouden hebben wij er toch heerlijk in kunnen ontspannen.
Omdat de camping aan de Lemelerberg ligt kan je er heerlijk wandelen en fietsen. In de omgeving is genoeg te doen voor zowel oud als jong.

De camping medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. We komen hier zeker terug.

Kamertip: Plek 202 heeft privee sanitair en ligt achter op de camping
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Grote camping met ruime plaatsen. Verschillende velden en veldjes waardoor de camping niet te groot lijkt. Goede sanitaire voorzieningen. Zeer geschikte camping voor gezinnen met (jongere) kinderen, alles is voor hun aanwezig zowel bij het sanitair als bij de verschillende speeltoestellen, ontdekkingsplaatsen, animatie etc.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Op een comfort plek een nachtje geslapen. Mooie camping. Ruime plekken. Kindvriendelijk. Minder geschikt voor baby's, want schommels en andere toestellen zijn voor grote kinderen. Zandbak is er wel. Hele mooie douche ruimte, ook voor baby's en kinderen

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 4 juli 2018

Een prachtige camping met zeer ruime plaatsen. Een gemoedelijke sfeer met rust en ruimte om je heen
Leuke eetgelegenheid in het "Boscafé" Fiets- en wandelmogelijkheden zijn legio aanwezig. De omgeving is een één woord schitterend.
Een camping om zeker terug te komen!!!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Prachtig aangelegde en gemoedelijke camping. Profileren zich als Natuurcamping wat in allerlei details is doorgevoerd zonder geiten-wollensokkerig te zijn. Ruime plaatsen op verschillende soorten veldjes. Leuke wandelroutes vanaf de camping. Geschikt voor gezinnen met basisschoolkinderen.

Datum van verblijf: mei 2018