“Diner bij moeders”
Beoordeling van Moeders bij de markt

Moeders bij de markt
Geclassificeerd als nr. 8 van 12 Restaurants in Brouwershaven
25 september 2020 beoordeeld

Enorm goed gegeten. Alles huisgemaakt en kregen de keuze om van alles wat van de kaart in kleine porties te eten. Bediende deed echt enorm haar best voor ons om alles zo vers mogelijk te maken en dat was te proeven. De bediening was snel en we hebben echt heerlijk gegeten. Het enorm leuke was dat alles mogelijk was, we zijn mensen die graag van alles wat lekker proeven dus maakte zij een aantal gerechtjes van de kaart in het klein en veraste ons! Kortom een super heerlijke avond en bij het weggaan kregen we allebei een zakje mee met drie heerlijke truffel bonbons! Echt de moeite waard eens langs te gaan!

Datum van bezoek: september 2020

26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen hier binnen om wat te eten, tijdens een bakje koffie zagen we het personeel roken in de keuken.... toen hebben we onze spullen gepakt en zijn gegaan.
Ronduit vies.

23 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk in twee lounge-stoelen met prachtig uitzicht op het haventje gezeten. Ruime keus in koel bier, overheerlijke bitterballen met Spaans en Thais tintje. Het eten was gewoon goed. De bediening was erg vriendelijk en attent.

15 augustus 2020 beoordeeld

We kwamen aan op het terras zag er op eerste blik gezellig uit. Na het bestelen van omelet en tosti en nog een burger moesten we eerst 40min wachten. Nadat kwam bleek de tosti heel klein te zijn en de burger was nog gloeiendrood. Kwamen ze met dat ze een certificaat hadden dat dat mocht maar niet vermelden van te voren.... voor een pannekoek deden ze al een half uur

Zou er niet nog een keer naar toe gaan..

9 augustus 2020 beoordeeld

heel lekker voor ontbijt, lunch, koffie, borrel,... versgebakken koekjes bij de koffie - mooi terras in het centrum

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Moeders bij de markt bekeken, bekeken ook

Brouwershaven, Zeeland

In Moeders bij de markt geweest? Deel je ervaringen!