Glenn D

Genoten van een midweek Centerparcs de Kempervennen.

4,0 van 5 bollen7 jun 2024 beoordeeld
Vanaf dinsdag 21 mei t/m vrijdag 24 mei 2024 verbleven wij met ons gezin in een 4p. Eden Premium cottage. Wij hebben deze midweek enorm genoten op het park. Hieronder een kleine opsomming van de positieve punten en een verbetertip wat wij Centerparcs de kempervennen graag zouden meegeven.

Positieve punten:
+ Vriendelijk personeel overal op het park dat passie heeft voor hun werk.
+ De service en bereidwilligheid van het personeel was echt zeer fijn.
+ Prachtige entree van het park, planten mooi in bloei.
+ Aankomst was supersnel geregeld. Goed over nagedacht.
+ de Cottage was zeer netjes schoongemaakt bij aankomst.
+ Mooi zwembad, leuke glijbanen en kinderbaden. Voor iedere leeftijd wat wils.
+ Ruime kindvriendelijke kleedhokjes bij het zwembad.
+ Het bandje waarmee je toegang hebt tot bijv. de cottage en het zwembad werkt ideaal.

verbetertip:
- Wij zouden als verbetertip centerparcs willen meegeven om hun onderhoudsregimes rondom de schoonmaak van de cottage alsook het maaien/snoeien rondom de cottage te verbeteren. De groene aanslag op de cottage heeft niet echt een nette/frisse uitstraling, wellicht is het een idee om dit frequenter schoon te maken per jaar/seizoen. Wij hebben een zoon van 1,5 jaar en hadden ons verheug om lekker buiten te zitten, echter vanwege het hoge gras met daarin onkruiden, en dergelijke zijn we uit gemak binnen gebleven. Het is natuurlijk ook een gek & nat voorjaar geweest, maar wellicht een idee om dit ook frequenter bij te houden of meer personeel op in te zetten.
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Bedankt voor het delen van uw ervaringen tijdens uw verblijf op De Kempervennen. We zijn verheugd te horen dat u en uw gezin zo genoten hebben van uw midweek op ons park. We waarderen uw positieve feedback over het vriendelijke en gepassioneerde personeel, de snelle en efficiënte aankomst, de netheid van de cottage, de mooie Aqua Mundo met faciliteiten voor alle leeftijden, de kindvriendelijke kleedhokjes en het handige bandje voor toegang tot de faciliteiten.

Uw opmerking over de groene aanslag op de cottage en het hoge gras rondom de cottage is zeer waardevol. We begrijpen dat een schone en goed onderhouden omgeving belangrijk is voor uw comfort en plezier. We zullen zeker bekijken hoe we ons onderhoudsregime kunnen verbeteren, vooral na periodes van nat weer.

Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback. We hopen u en uw gezin in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en u een nog betere ervaring te bieden.

Het Center Parcs team
prachtig hotel en heel knus
Geen aanbetaling vereist
3.9 km van Center Parcs De Kempervennen
  • Expedia.com
4.0 km van Center Parcs De Kempervennen
Gratis parkeren
centrum Bergeijk met eddie eetcafe op de achtergrond
Geen aanbetaling vereist
8.7 km van Center Parcs De Kempervennen
13.5 km van Center Parcs De Kempervennen
Meer hotels in Westerhoven bekijken
Beoordeeld op 27 mei 2024

Slecht onderhouden park en het eten op het park was slecht en ook veel te duur voor wat je krijgt.
Ik zal het zeker niemand aanbevelen .
We hadden all you can eat erbij geboekt en dat was een aanfluiting, het was koud en niet lekker ook stond van alles uitgestald om je softijs op te pimpen maar de ijsmachine was stuk ,dat kan gebeuren maar zet er dan schepijs bij .
Al met al voor ons geen centerparks meer.

Datum van verblijf: mei 2024
Guest Relation, Owner van Center Parcs De Kempervennen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2024

We vinden het erg jammer om te horen dat je ervaring niet aan je verwachtingen voldeed. Het spijt ons dat het park slecht onderhouden leek en dat het eten niet aan je verwachtingen voldeed. We zullen je feedback intern doorgeven, zodat ze dit kunnen onderzoeken en verbeteren. Het is frustrerend om te horen dat de all-you-can-eat optie niet aan de verwachtingen voldeed en dat de ijsmachine kapot was. We begrijpen je teleurstelling en waarderen het dat je deze kwesties hebt benoemd. Als er iets is waarmee we je kunnen helpen of als je verdere feedback hebt, neem dan gerust contact met ons op. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven om je een betere ervaring te bieden.

Beoordeeld op 7 mei 2024

Leuk park veel te doen en een mooi zwembad. Wij gaan elk jaar wel naar een park toe maar, de huisjes zullen altijd hetzelfde zijn, nooit echt schoon. Dode vliegen en muggen op muren en gordijnen. De schuifpui versleten de koelkast die niet goed sluit de wc die smoezelig is. En kijk niet onder je bed want daar leven dingen die je niet wilt weten. Dat geld ook voor de convectorput daar zou menig archeoloog in willen zoeken.De huisjes zijn gerenoveerd maar het enige wat netjes is dat is de badkamer. Dan werkt er tegenwoordig veel inhuurpersoneel denk ik want 1.5 uur wachten op je patatje is toch echt erg. Zet er goed personeel neer dan verkoop je meer en verdien je die kosten terug. Nu zag je mensen hun geld terughalen en bestellingen annuleren, jammer dit.
En elke keer als je er over schrijf krijg je te horen, wij nemen dit mee maar waar naar toe hoor je nooit want dit is al 30 jaar zo.
Op bovenstaande na is het verblijf wel leuk omdat er op de parken veel te doen is anders zouden we niet meer gaan.

Datum van verblijf: mei 2024
Guest Relation, Owner van Center Parcs De Kempervennen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2024

Hartelijk dank voor uw terugkerende bezoek aan onze parken en voor het delen van uw eerlijke feedback.

We zijn blij dat u het park en de Aqua Mundo leuk vindt en dat u jaarlijks terugkomt. Uw opmerkingen over de schoonmaak van de cottages zijn echter zeer waardevol voor ons. Het spijt ons te horen dat u consistent problemen heeft ervaren met de netheid en staat van de cottages, zoals dode insecten, versleten schuifpuien, niet goed sluitende koelkasten en smoezelige toiletten. We begrijpen dat deze zaken uw verblijf minder aangenaam maken.

Uw opmerking over het inhuurpersoneel en de lange wachttijden voor bestellingen zijn ook belangrijk voor ons. We zullen dit zeker bespreken met ons team om te zien hoe we de efficiëntie en klanttevredenheid kunnen verbeteren. We begrijpen dat lange wachttijden frustrerend zijn en dit is niet de ervaring die we voor onze gasten willen.

Het is teleurstellend om te horen dat u het gevoel heeft dat uw feedback niet wordt opgevolgd. We willen u verzekeren dat we alle feedback serieus nemen en gebruiken om verbeteringen door te voeren. Uw opmerkingen zijn doorgegeven aan de juiste afdelingen en we zullen eraan werken om de nodige verbeteringen aan te brengen.

Ondanks de genoemde problemen, zijn we blij dat u toch een leuk verblijf heeft gehad dankzij de vele activiteiten op het park. We hopen dat u ons in de toekomst de kans blijft geven om uw vakantie-ervaring te verbeteren en dat we uw vertrouwen kunnen herstellen.

Beoordeeld op 4 mei 2024

Wij hadden een Viphuis geboekt, met de nieuwste huisjes voor een week met onze kinderen naar de kempervennen, vanwege ons aanstaande 40 jarig huwelijk. Het park was prima niets om aan te merken ! Helaas was ons VIP huis een hele grote tegenvaller, wat was het een vies huis !!! De plinten waren gewoon zwart , de kachels waren verroest en erg vuil , een broodrooster die verroest was en erg smerig . Een koelkast deur waar de ketchup nog op zat van de vorige huurders !
Ik ging na aankomst gelijk beklag doen bij de receptie en werd keurig te woord gestaan door een vriendelijke jonge dame , die gelijk 2 schoonmaaksters regelde om ons huisje zo goed als kwaad nog een beetje bij te werken . Voor dat wij boekte lazen wij dat het nieuwe gerenoveerde huisjes waren , 8 personen, dat was in ons huisje echt niet geval . Een groot gat in de muur bij de houtkachel , waar we een week tegen aan moesten kijken , de muur in de toilet was kapot , in het andere toilet zat een muurtegel los, het was voor ons een hele zware tegenvaller en wat waren wij ouders zwaar teleurgesteld voor het vele geld wat wij er voor hebben betaald . We hadden VIP , ik heb daar weinig van gemerkt !! Dochters kregen we verse broodjes gebracht omdat we VIP waren , de croissantjes waren heerlijk , maar de kaiserbroodjes waren oud en hard elke dag weer ! Ik als bakker weet dondersgoed wanneer een kauserbroodje vers is of dat het broodjes waren van een dag daar voor , dat laatste was naar mijn mening het geval !! Ook zat er voor de VIP een handdoek pakket er bij , 1 kleine handdoek en 1 grote handdoek voor na het douchen voor 1 hele week . Ik ging de volgende dag naar de receptie en daar achter de balie zat een man van rond de veertig . Ik vroeg hem of wij nog meer handdoeken konden krijgen want ik vond wat we hadden niet veel voor een week ! Het interesseerde die man helemaal niets , schouderophalend zei hij , nee u krijgt geen extra handdoeken en ik moest mij anders maar beklagen bij het hoofdkantoor . Wat een service van deze vent zeg !!!! Het park heb ik niets om op aan te merken , maar praat alsjeblieft niet over VIP huisjes want het was voor ons een grote aanfluiting, beschamend om zulke vieze huisjes voor veel geld te verhuren.
Om op het broodrooster terug te komen , die werd gelijk omgeruild voor een nieuwe en als excuus kregen we een flesje rosé en een plakje chocolade. Heel aardig maar dat weegt echt niet op , voor wat we aantroffen en waar we een week moesten inzitten !!
Leidinggevende van center Parcs kempervennen schaam u diep en ook die flapdrol achter de receptie !!

Groet een boze teleurgestelde klant

Datum van verblijf: april 2024

We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen, en het spijt ons zeer te horen dat uw verblijf in een VIP-cottage niet aan uw verwachtingen voldeed, zeker niet tijdens zo'n speciaal moment als uw aanstaande 40-jarig huwelijksjubileum.

We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de schoonmaakproblemen en de slechte staat van de cottage. Dit is absoluut niet het niveau van dienstverlening dat we nastreven, en we begrijpen hoe teleurstellend dit voor u moet zijn geweest. We zullen dit met ons schoonmaakteam en onderhoudspersoneel bespreken om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Het is fijn om te horen dat de receptioniste vriendelijk en behulpzaam was en dat de schoonmaaksters snel actie ondernamen om uw huisje zo goed mogelijk in orde te maken. Echter, we betreuren het dat dit niet voldoende was om uw verblijf comfortabel te maken.

Uw opmerkingen over de VIP-voorzieningen, zoals de versheid van de broodjes en het handdoekpakket, zijn ook zeer waardevol. We zullen deze punten bespreken met het betreffende team om verbeteringen door te voeren. Onze excuses voor de onbeleefde reactie van onze receptiemedewerker; dit is onacceptabel en we zullen passende maatregelen nemen.

Nogmaals, we betreuren het ten zeerste dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven om te laten zien dat we wel in staat zijn een geweldige vakantie-ervaring te bieden. We zouden graag de gelegenheid krijgen om uw vertrouwen te herstellen.

Beoordeeld op 1 april 2024 via mobiele applicatie

Het zwembad was leuk, maar helaas was het aquariumgedeelte gesloten. Het boogschieten en klimmen waren ook leuk activiteiten. De huisjes zijn echter ondanks de make-over gedateerd, met enkel glas en smoezelige plafonds. De bedden zijn extreem hard, zelfs voor iemand die van een stevig bed houdt. Elke ochtend werd ik met pijn in mijn schouders wakker. De prijzen in de horeca zijn hoog en de lokale supermarkt op het terrein is erg duur. Hoewel mijn zoontje zich vermaakte, zie ik mezelf niet snel terugkeren. Gelukkig is het personeel vriendelijk.

Datum van verblijf: april 2024
Guest Relation, Owner van Center Parcs De Kempervennen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2024

Bedankt voor het delen van uw ervaring.

We zijn blij te horen dat u en uw zoontje hebben genoten van de activiteiten zoals boogschieten en klimmen, evenals de Aqua Mundo, ondanks het gesloten snorkelgedeelte. We betreuren uw opmerkingen over de cottages en zullen deze doorgeven aan het managementteam voor verdere evaluatie. Het spijt ons te horen dat u niet helemaal tevreden was met het comfort van de bedden en de prijzen in de horeca. We streven ernaar om de ervaring van onze gasten te verbeteren en zullen uw feedback ter harte nemen. We hopen dat u ons in de toekomst nog eens een kans wilt geven om uw verwachtingen te overtreffen.

Beoordeeld op 25 maart 2024

Prettig verblijf bij center parcs. Het huisje was goed verzorgd en schoon. We misten echter wel de oven functie op de oven. Het bubbelbad was top! Leuk zwembad waar genoeg was te doen. We hadden alleen liever dat het iets langer open was (tot 21h bijvoorbeeld). Hele leuke nieuwe glijbanen. Ook het park was mooi schoon en goed verzorgd. Het enige wat we flink jammer vonden was de grote hoeveelheid auto's op het park. Ondanks de panfletten achter de ramen van de auto's, bleven veel auto's op het park staan en werd er (voor ons gevoel) niet in opgetreden. Dat neemt wel de belevenis van een autoluw park weg.

Datum van verblijf: maart 2024
Guest Relation, Owner van Center Parcs De Kempervennen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2024

We zijn verheugd te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad in onze accommodatie en dat u tevreden was over de netheid en de voorzieningen van de cottage.

Het is geweldig dat u genoten heeft van het bubbelbad en de Aqua Mundo, evenals de nieuwe glijbanen. 🤩

Wat betreft de overmatige hoeveelheid auto's op het park, begrijpen we uw zorgen over de ervaring van een autoluw park. We zullen uw opmerkingen doorgeven aan het parkmanagement om ervoor te zorgen dat er passende maatregelen worden genomen om dit probleem aan te pakken.

Nogmaals bedankt voor uw feedback. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een nog aangenamer verblijf.