30 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden met z'n tweeën en een baby gekozen voor een VIP huisje met sauna. Goede keuze en fijne plek om een week lang te relaxen. Het zwembad is oke en het babyzwemmen is leuk als je dit thuis nog niet doet. Het waterskiën is een aanrader maar is wel seizoensgebonden. Hier dus ff op letten. De VIP service is een aanrader, verse broodjes in de ochtend is tocht wel super

Verbleef: oktober 2015
29 juni 2016 beoordeeld

Op zich wel vaker geboekt bij deze onderneming. Dit park al jaren niet meer geweest. Viel eigenlijk een beetje tegen. Om 18.00 uur ging het kids honk al dicht en dat op een vrijdag. de midget golf banen zijn zeker aan vernieuwing toe. Al met al is eigenlijk alles gedateerd en zou best een goede opfris beurt kunnen gebruiken, dit geld ook zeker voor de bungalows. Jammer want vele parken zijn best de moeite waard. Als je dan met die vergelijking naar dit park gaat zal je er zeker niet van uitrusten.

Kamertip: Neem een waterside of luxe nieuwbouwhuisje anders kon het wel eens tegen vallen
  • Verbleef: april 2016, reisde met familie
29 juni 2016 beoordeeld

Het park is geweldig. Vriendelijk personeel. Lekker eten bij Fuego. Gezellige market dome.
Alleen onze premium cottage 934 kan wel een opknapbeurt gebruiken.
En jammer dat het park niet meer autovrij is.

Verbleef: juni 2016, reisde met familie
29 juni 2016 beoordeeld

Heel goed weekend. Mooi huisje met alles er op en eraan. :)
Heel vriendelijk personeel. Een verzorgd park, uitstekend zwembad voor de kindjes. Hebben een rustig, ontspannend weekend gehad. Voor herhaling vatbaar. :)

• Verbleef: juni 2016, reisde met familie
29 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn moeder heb ik een heerlijk midweekje genoten bij de de kempervennen

Wij hebben in het 2 persoonshuisje 960 heerlijk genoten van 13 tot 17 juni. Je kon lekker bij je huisje zitten of lekker in bad Het huisje had alles wat je nodig had. Het park is dicht bij Eindhoven waar het leuk winkelen is. Ook op het park is genoeg te doen en is alles goed verzorgd.

Groetjes familie korstanje

Verbleef: juni 2016, reisde met familie