“Uitstekend verblijf op de Kempervennen”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Center Parcs De Kempervennen
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Westerhoven
1 juli 2016 beoordeeld

Van 13 juni t/m 17 juni 2016 hebben wij een heerlijk verblijf gehad op de Kempervennen.
Wij zaten op een woonboot (304) net zoals vorig jaar, met een mooi uitzicht over het water. Elke morgen kregen wij verse broodjes aan de deur. In de Market Dome was ook veel te doen. Wij hebben ons geen minuut verveeld, omdat op het park veel activiteiten worden gehouden. Ook kan je op het park heerlijk en gevarieerd eten. Het personeel is ook erg vriendelijk. Wij zijn zeker van plan om nogmaals terug te gaan.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

30 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden met z'n tweeën en een baby gekozen voor een VIP huisje met sauna. Goede keuze en fijne plek om een week lang te relaxen. Het zwembad is oke en het babyzwemmen is leuk als je dit thuis nog niet doet. Het waterskiën is een aanrader maar is wel seizoensgebonden. Hier dus ff op letten. De VIP service is een aanrader, verse broodjes in de ochtend is tocht wel super

Verbleef: Oktober, 2015
29 juni 2016 beoordeeld

Op zich wel vaker geboekt bij deze onderneming. Dit park al jaren niet meer geweest. Viel eigenlijk een beetje tegen. Om 18.00 uur ging het kids honk al dicht en dat op een vrijdag. de midget golf banen zijn zeker aan vernieuwing toe. Al met al is eigenlijk alles gedateerd en zou best een goede opfris beurt kunnen gebruiken, dit geld ook zeker voor de bungalows. Jammer want vele parken zijn best de moeite waard. Als je dan met die vergelijking naar dit park gaat zal je er zeker niet van uitrusten.

Kamertip: Neem een waterside of luxe nieuwbouwhuisje anders kon het wel eens tegen vallen
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2016, reisde met familie
29 juni 2016 beoordeeld

Het park is geweldig. Vriendelijk personeel. Lekker eten bij Fuego. Gezellige market dome.
Alleen onze premium cottage 934 kan wel een opknapbeurt gebruiken.
En jammer dat het park niet meer autovrij is.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie
29 juni 2016 beoordeeld

Heel goed weekend. Mooi huisje met alles er op en eraan. :)
Heel vriendelijk personeel. Een verzorgd park, uitstekend zwembad voor de kindjes. Hebben een rustig, ontspannend weekend gehad. Voor herhaling vatbaar. :)

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Westerhoven in overweging
op 39.2 km afstand
Center Parcs de Vossemeren
op 22.7 km afstand
Center Parcs Erperheide
Prijzen weergeven

In Center Parcs De Kempervennen geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Center Parcs De Kempervennen

Adres: Kempervennendreef 8, 5563 VB Westerhoven, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Brabant > Westerhoven
Voorzieningen:
Bar/lounge Kitchenette Restaurant Roomservice Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Westerhoven
Prijsklasse: 70 € - 224 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Center Parcs De Kempervennen 3.5*
Aantal kamers: 21
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Vakantiepark De Kempervennen heeft een enorm veelzijdig, uniek en sportief aanbod voor een onbezorgde vakantie. Naast heerlijk genieten in het subtropische zwemparadijs, lekker struinen door de Market Dome – met diverse restaurants, een grand café en leuke winkels – kun je onder andere klimmen, baby- en peuterzwemmen, boogschieten en op zoek naar Big Mama. Of zoals een eerdere bezoeker opmerkte: “Ideaal voor onze jaarlijkse groepsvakantie! Alles voor een fijne week binnen handbereik.” Daarnaast beschikt het park over een aantal bijzondere accommodaties, zoals de ruime Eden cottages en luxe woonboten. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Center Parcs De Kempervennen met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Center Parcs De Kempervennen Hotel Westerhoven
Center Parcs De Kempervennen Westerhoven

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?