“Mijn schoonvader heeft hier”
Beoordeling van Domme Aanleg

Domme Aanleg
Geclassificeerd als nr. 10 van 13 Restaurants in Aalten
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn schoonvader heeft hier zijn verjaardag gevierd met ongeveer 30 mensen. Uiterst vriendelijke bediening en het eten was ruim voldoende en zeer smaakvol, zeker een aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020

6 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed eten en vriendelijk personeel. Vlot en correct. Interieur is ook uitnodigend. Tevens mogelijkheid voor feestjes en vertier met spel mogelijkheden. In de zomer zelfs paintball.

Datum van bezoek: november 2018
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval hier terecht gekomen omdat alle restaurants in de omgeving vol zaten of de plaatsen gereserveerd waren voor gasten. Maar .... heel verrassend gegeten. Ikzelf had het 3-gangenmenu en dat was voortreffelijk. Traditioneel meloen met ham, kippannetje met kerrie en een zalig ijscoupe in een wekpot. Geen verkeerde keuze en aan te bevelen. Wij kunnen spreken van geluk bij een ongeluk. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: augustus 2018
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben bij de Domme Aanleg gegeten. Het eten was voldoende, wij vonden alle 2 dat het vlees te hard gebraden was en ook de champignons waren te zwart. Verder was het oke

Datum van bezoek: augustus 2017
19 december 2016 beoordeeld

Dit restaurant kenmerkt zich door haar vriendelijke sfeer. De gast voelt zich hier echt thuis.Vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Domme Aanleg bekeken, bekeken ook

In Domme Aanleg geweest? Deel je ervaringen!