eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Beoordeeld op 10 juni 2018

La Palma Romantica ligt op een prachtige, rustige plek en is gehuisvest in een prachtig Canarisch pand. De kamers zijn ruim en de service is geweldig. Het hotel beschikt ook nog over een goed restaurant. Prijs-kwaliteit is dik in orde.

Beoordeeld op 17 mei 2018

Heel mooie en bijzonder rustige ligging midden in een prachtige tuin. Zeer vriendelijke en gedienstige mensen, heel lekker eten, ruime kamers met alle voorzieningen en zelfs een klein wellnesscentertje. Uitstekende service met oog voor de wensen van de klanten.
Perfect om te bekomen na een hele dag stappen door de kloven!

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 16 mei 2018

Prachtige ruime kamer met terras . zwembad en yacuzi en sauna zeer welkom na lange wandeltocht. Vriendelijke eigenaren en uitstekende service die aandacht geven aan welzijn klanten.
Goede keuken en uitgebrand ontbijtbuffet met alles erop en eraan. Zelfs lekkere koffie!

Beoordeeld op 19 december 2016

Inderdaad ietwat vergane glorie, een grondige update van het geheel is zeker nodig!
Het balie personeel is vriendelijke. Het bedienend personeel is overjarig en "heeft het allemaal al een keer meegemaakt" daardoor erg wisselend van stemming en kwaliteit.
De Junior Suite is erg ruim, de bedden zijn nog steeds niet vervangen en zijn museaal.
De constant brandende vloerverwarming zorgt voor een ongevraagd tropisch klimaat, waardoor de balkondeur de hele dag/nacht open moet staan om het enigszins comfortabel te houden.
Het aangeboden 3 gangen diner menu is overvloedig en wisselend van kwaliteit.
Beter is het om iets van de kaart te bestellen.
Het ontbijt was niet in de kamerprijs inbegrepen en het hele bedrag van het verblijf moest vooraf voldaan worden !?

Kamertip: ga eerst kijken en voelen (temperatuur) dan pas beslissen
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 20 mei 2016

Hotel op zich prima: vriendelijk personeel, evt jacuzzi en zwembaden (had niemand blijkbaar interesse in), ruime kamers, balkonnetje, tuinen / ruimte om hotel heen prima. Warm water (douche / wastafel) nam heel veel tijd in beslag, directe omgeving ook geen restaurants. Eten in het restaurant was smakeloos en fantasieloos, restaurant met een oubollige uitstraling. Geen aanrader, met name door gebrek aan alternatieve faciliteiten en directe bezienswaardigheden vlakbij.

Datum van verblijf: mei 2016