Vandaag geopend: 09:00 - 21:00

vanaf 38,92 US$
vanaf 42,56 US$
vanaf 31,61 US$
Beoordeeld op 4 augustus 2020 via mobiele applicatie

Superleuke middag gehad op een heerlijke plek met Renate en Thom. Grappig om tijdens je ‘strandvakantie’ eens een middagje creatief bezig te zijn. Goed verzorgd!

ThomandRenate, Eigenaar van Art and Walk Karpathos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2020

Hoi Paul,

Dankjewel voor deze mooie review!
De eindresultaten van jullie kunstwerkjes zijn prachtig!

Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Geweldige middag gehad met mijn gezin, dochters van 6 en 9 jaar, op een bijzonder leuke locatie, atelier van Renate en Thom. Naast dat we ‘druk’ bezig waren met onze kunstwerken was er ook ruimte voor leuke gesprekken, kopje koffie. Erg bijzondere ervaring voor ons. Wij hebben genoten. Het is dat er geen ruimte meer was voor nog een workshop anders hadden we die zeker gedaan.

Datum van activiteit: juli 2020

Bahar, bedankt voor je prachtige aanbeveling.
Wat een leuk gezin!

Beoordeeld op 2 augustus 2020

We hebben in de middag een workshop Mosaic gedaan. Heel leuk om creatief bezig te zijn in een mooie omgeving. De hele familie vond het een heerlijke middag. Renate en Thom zijn hele gezellige, vriendelijk mensen. Een absolute aanrader.

Datum van activiteit: juli 2020

Guido, bedankt voor deze mooie aanbeveling en leuk om jullie te hebben leren kennen.

Wie weet tot een volgende keer!

Beoordeeld op 22 juli 2020 via mobiele applicatie

Was een leuke wandeling met vele mooie spots! Boven bij het kerkje had je perfect uitzicht op Achata beach! Leuk alle weetjes over de natuur en omgeving die Renate en Tom onder het wandelen vertellen. Mijn volgende wandeling staat in September alweer gepland :)

ThomandRenate, Eigenaar van Art and Walk Karpathos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2020

Vincent dankjewel voor de leuke beoordeling!
We zien jullie weer in september :-)

Beoordeeld op 22 juli 2020 via mobiele applicatie

Samen met Vincent meegedaan met de mozaïek workshop. Ontzettend leuk om creatief bezig te zijn. Renate en Thom zijn toppers en weten een groep onbekende goed samen te brengen tijdens hun activiteiten. Eerder deden wij al mee aan de Valley Walk en de Profitis Ilias walk

Vincent en Athina, bedankt voor de leuke deelname aan de workshop en de wandelingen en ook bedankt voor deze mooie beoordeling. Tot ziens!