Beoordeeld op 26 maart 2020

Vijf dagen in de Finca gelogeerd. Onze 2de ervaring bij Bert en Margreet. Enorm genoten. Dit keer op de glamping gekampeerd. Geweldig. Rustige plek met prachtig uitzicht, van alle gemakken voorzien. Tel daarbij de gastvrijheid van Bert en Margreet op en je vakantie is compleet. Lekker luieren of op pad, het is op deze plek allemaal mogelijk.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 7 januari 2020

We hebben genoten van de tijd op de finca! We hebben een rondreis gemaakt door het zuiden van Spanje. Tot we bij de finca kwamen, waren we met name de hectiek van de stad gewend. Het was gewoon even wennen om alleen de belletjes van de schapen te horen! We hebben hier een paar dagen heerlijk kunnen relaxen op de bedjes aan het zwembad, het mooi uitzicht, de heerlijke ontbijtjes en het uitgebreide diner van Bert! Daarnaast kleine uitstapjes gemaakt in de omgeving. Bert en Margreet zitten bomvol tips met wat je gezien/gedaan moet hebben en vertellen met veel passie over de omgeving. Ook al zijn wij geen typische kampeerders, de tent Amarillo beviel heel goed. Er zijn weinig mensen die met zo'n bijzonder uitzicht hebben gedoucht en wakker worden! Wij waren de jongste op de finca (21 & 26 jaar), maar laat dit je niet tegen houden om te boeken. Je wordt met open armen ontvangen en alle gasten staan open voor een praatje en gezelligheid!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 16 april 2019 via mobiele applicatie

Een prettige plak om te zijn. Ik heb geslapen in de tent blanco, waar je een mooi uitzicht hebt over het dal. Voor de drie tenten zijn een gedeelde badkamer, buitendouche en apart toilet aanwezig. Prima voorzieningen. Rondom het zwembad en in de tuin kun je lekker relaxen. Verder is de B&B een prima uitvalsbasis voor de rest van de omgeving.

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 15 augustus 2018

Zijn een week te gast geweest in deze B&B.
Je voelt je echt te gast, wat een service van de eigenaren!

Aanrader zijn het 'mee eten tijdens het diner', 3 keer in de week maakt de gastheer zelf een diner.

Fantastisch is de ligging, zowel qua natuur en rust, maar ook als uitvalbasis om andalusie te ontdekken.

Strand, stad en natuur liggen rondom en zijn binnen het uur te bereiken (wel een auto nodig!).

De Finca zelf is prachtig aangelegd, dus een dagje aan het zwembad vertoeven is ook prima te doen.

Kamertip: Zowel de tenten als de kamers zijn prima. De blauwe kamer heeft een groot terras met een fantastisch uitzicht.
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 1 juli 2018

Hebben twee nachten bij finca Alegria de la Vida doorgebracht. Prima accommodatie wel apart dat je "buitenom" moet voor de badkamer en het toilet. Wifi is er alleen op het terras bij het zwembad. De honden zijn, ook tijdens het ontbijt, best wel aanwezig.

Datum van verblijf: juni 2018