Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prachtige ligging, mooie, luxueuze en propere kamers. De maaltijden zijn divers en lekker. Het personeel is heel vriendelijk, leuke zwembaden en een prachtig strand met rustig zeewater. Voor ons een prachtige week met mooie herinneringen

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
hotel_responsible, Manager van Radisson Blu Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2018

Dear 78anneliesb,
Thank you for taking the time to write about your recent stay at Radisson Blu Beach Resort.

It was great to read that you highlighted the staff of our property and our luxury facilities.

We hope to welcome you back time to time again.

Kind regards,

Beoordeeld op 6 augustus 2018

Erg goed hotel. Leuk gelegen op een rustige locatie. Beschikt over een privé strand. Leuke zwembaden.Kamer was top met prachtig uitzicht over zee. Het gehele complex zag er super netjes uit en ze zijn nog steeds bezig met renovatiewerkzaamheden, waar je overigens totaal geen last van hebt.

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
hotel_responsible, Manager van Radisson Blu Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2018

Dear rgroot,
We are delighted to hear that your visit at Radisson Blu Beach Resort was very comfortable and enjoyable.

We are very delighted that you were happy with the all facilities in the resort and with the beautiful location.

We would love to see you again.

Sunny regards,

Beoordeeld op 30 juni 2018

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
hotel_responsible, Manager van Radisson Blu Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2018

Beoordeeld op 17 mei 2018 via mobiele applicatie

Een geweldig hotel met wat onhandige beperkingen.

We kregen (op basis van mijn gold status bij Radisson Blu) een upgrade naar een kamer met eigen zwembad. Super leuk, echter met een kruipende baby niet voor iedereen de meest veilige keuze. Helaas was onze kamer al weg toen we de knoop hadden doorgehakt om toch maar voor de eer te bedanken. Helaas moesten we toen nog drie dagen wachten voordat we naar onze oorspronkelijk geboekte kamer terug konden.

Helaas lijkt het er op dat ik met het ultra all in concept in oogenschouw genomen niet hoger dan een 6 kan geven op het verblijf in dit resort.

De 6 wordt gescoord door een aantal hoge punten: geweldig compound, gezellig en super behulpzaam personeel, leuk huisje, een prima strand, erg goede kinder voorzieningen, in house GP, en geweldige zwembaden. Maar een bijna zekere 8 wordt hard onderuit gehaald door de verwachtingen die gewekt worden bij een best dure vakantie met bijgeboekte ultra-all-in.

De term ultra-all-in wekt de indruk dat alles (binnen normale grenzen) all in is. Nou dat bleek wel even anders.

Bij aankomst was de teleurstelling al daar dat wij, na een lange reis, naar de strandbar gingen om een pizza slice te halen voor de kinderen. Een groot bord prees de pizzas aan bij de strand bar. Helaas bleek deze pizza slices alleen tegen betaling te verkrijgen zijn bij de verderop gelegen a la carte restaurant. Overigens zelfs flesjes water waren bij de strand bar alleen tegen betaling verkrijgbaar. Hierop heb ik mijn mijn reisbureau maar eens gebeld en gevraagd hoe dit zat en of er een verwarring in het spel was.

Het concept hier is dat in het all in concept, afhankelijk van het aantal geboekte nachten, een contingent reserveringen beschikbaar is. Met zo'n reservering kun je in een van de a la carte restaurants eten. Dit zou net een tandje beter moeten zijn dan de centrale eetzaal wat wel inclusief is.

Verder wordt de minibar niet aangevuld en er worden voor een gezin van 4, 2 liter flessenwater verstrekt. Koffie en thee wordt regelmatig in de kamer aangevuld.

Helaas moet voor elke uitspatting, een flesje water, een blikje bier 's-avonds op het terras van het huisje, een alcohol vrij biertje bij de Payot bar worden bijbetaald in dit Ultra-all-in concept.

Al met al een combinatie van een hoop gedoe met wisselen van kamer, geweldige voorzieningen vriendelijk en behulpzaam personeel en een zwaar tegenvallend ultra-all-in concept.

NB een goed verstaander kan lezen dat een gezin met kinderen niet veeleisend is als het aan komt op all in. Een flesje water en een pizza slice kan genoeg zijn. Luxe cocktails en champagne drinken wij wel als we zonder kids op stap zijn.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
hotel_responsible, Manager van Radisson Blu Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2018

Dear JGHBos,
Thank you very much for sharing your opinions about your recent stay at Radisson Blu Beach Resort.

We are very happy to hear that you had a good holiday in our resort and that you liked our clean pools and beautiful beach, the hospitality of our staff and our delicious culinary offer.

The opinion of our guests is very important for us in order to figure out our shortcomings and areas of improvement.

Thank you, too for having chosen our resort and for your helpful review.

With warm regards,

Beoordeeld op 9 november 2017

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
hotel_responsible, Manager van Radisson Blu Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2017