30 juni 2018 beoordeeld

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
hotel_responsible, Manager van Radisson Blu Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2018

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldig hotel met wat onhandige beperkingen.

We kregen (op basis van mijn gold status bij Radisson Blu) een upgrade naar een kamer met eigen zwembad. Super leuk, echter met een kruipende baby niet voor iedereen de meest veilige keuze. Helaas was onze kamer al weg toen we de knoop hadden doorgehakt om toch maar voor de eer te bedanken. Helaas moesten we toen nog drie dagen wachten voordat we naar onze oorspronkelijk geboekte kamer terug konden.

Helaas lijkt het er op dat ik met het ultra all in concept in oogenschouw genomen niet hoger dan een 6 kan geven op het verblijf in dit resort.

De 6 wordt gescoord door een aantal hoge punten: geweldig compound, gezellig en super behulpzaam personeel, leuk huisje, een prima strand, erg goede kinder voorzieningen, in house GP, en geweldige zwembaden. Maar een bijna zekere 8 wordt hard onderuit gehaald door de verwachtingen die gewekt worden bij een best dure vakantie met bijgeboekte ultra-all-in.

De term ultra-all-in wekt de indruk dat alles (binnen normale grenzen) all in is. Nou dat bleek wel even anders.

Bij aankomst was de teleurstelling al daar dat wij, na een lange reis, naar de strandbar gingen om een pizza slice te halen voor de kinderen. Een groot bord prees de pizzas aan bij de strand bar. Helaas bleek deze pizza slices alleen tegen betaling te verkrijgen zijn bij de verderop gelegen a la carte restaurant. Overigens zelfs flesjes water waren bij de strand bar alleen tegen betaling verkrijgbaar. Hierop heb ik mijn mijn reisbureau maar eens gebeld en gevraagd hoe dit zat en of er een verwarring in het spel was.

Het concept hier is dat in het all in concept, afhankelijk van het aantal geboekte nachten, een contingent reserveringen beschikbaar is. Met zo'n reservering kun je in een van de a la carte restaurants eten. Dit zou net een tandje beter moeten zijn dan de centrale eetzaal wat wel inclusief is.

Verder wordt de minibar niet aangevuld en er worden voor een gezin van 4, 2 liter flessenwater verstrekt. Koffie en thee wordt regelmatig in de kamer aangevuld.

Helaas moet voor elke uitspatting, een flesje water, een blikje bier 's-avonds op het terras van het huisje, een alcohol vrij biertje bij de Payot bar worden bijbetaald in dit Ultra-all-in concept.

Al met al een combinatie van een hoop gedoe met wisselen van kamer, geweldige voorzieningen vriendelijk en behulpzaam personeel en een zwaar tegenvallend ultra-all-in concept.

NB een goed verstaander kan lezen dat een gezin met kinderen niet veeleisend is als het aan komt op all in. Een flesje water en een pizza slice kan genoeg zijn. Luxe cocktails en champagne drinken wij wel als we zonder kids op stap zijn.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
hotel_responsible, Manager van Radisson Blu Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Dear JGHBos,
Thank you very much for sharing your opinions about your recent stay at Radisson Blu Beach Resort.

We are very happy to hear that you had a good holiday in our resort and that you liked our clean pools and beautiful beach, the hospitality of our staff and our delicious culinary offer.

The opinion of our guests is very important for us in order to figure out our shortcomings and areas of improvement.

Thank you, too for having chosen our resort and for your helpful review.

With warm regards,

9 november 2017 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
hotel_responsible, Manager van Radisson Blu Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2017

4 november 2017 beoordeeld

Leuk hotel aan de Noord kust van Kreta. Het ligt afgelegen en je moet wel dik een uur rijden met de tranfer bus. Vanuit de bergen daal je af naar het netjes groen onderhouden resort. Bij de receptie stond een goed Engels sprekende medewerker ons te woord. We kregen een gratis upgrade naar een Junior Suit. We hadden een Pure Deluxe geboekt. De hotelkamer had wel wat extra aandacht (lees onderhoud) kunnen gebruiken. Bed was heel groot (groter dan kingsize) en heb nog nooit zo lekker in een mediteraans land geslapen. Het park zelf zag er erg mooi uit. Omdat het op een bergwand ligt moet je wel veel klimmen (trappen e.d.). Wij vonden dit park niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het eten was voor een Grieks all in hotel wel ok.. Vaak hetzelfde met kleine thema's per dag. Over het algemeen was het eten goed warm. We hebben nooit moeite gehad om een ligbed bij het zwembad of strandje te krijgen. De lekkerste koffie en cocktails hebben we bij de bar naast de receptie op. WIj raden dit hotel aan!

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
hotel_responsible, Manager van Radisson Blu Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2017

Dear Sander v,
Thank you for your review and for choosing our hotel.
We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and that you recommend Radisson Blu Beach Resort to anyone.

We hope to welcome you back to the hotel in the near future.

Best regards,

3 oktober 2017 beoordeeld

Dit hotel ligt prachtig aan zee. Het hele complex ziet er schitterend uit. Je kunt je vermaken bij maar liefst 7 zwembaden en aan het mooi gelegen strand. Er is altijd voldoende plek op de heerlijke ligbedden. In de omgeving valt voldoende te zien (excursies). Het eten is redelijk tot goed, alleen de wijn vonden wij afschuwelijk (uit kartonnen pak) en niet passen bij zo'n hotel. De aparte restaurants overstijgen niet het niveau van het buffetrestaurant, maar ze liggen wel apart.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Nihal C, Manager van Radisson Blu Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2017

Dear Jaap27,
We are very pleased that we were able to offer you an amazing holiday and meet all your demands.

Your kind words are very motivating and were gladly shared with our team.

We hope to welcome you soon again.

Best regards,