“mwah”
Beoordeling van Mamabeach

Mamabeach
Reserveren met
Mamabeach is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 11 Restaurants in Pittulongu
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
8 oktober 2018 beoordeeld

Niet om over naar huis te schrijven; niet goedkoop en niet speciaal. Bediening vlot, maar weinig enhousiast. Wel mooi uitzicht op het strand en de zee.

Datum van bezoek: oktober 2018

26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Italiaanse arrogantie is hier uit gevonden. En neem van mij aan, het is bijna lachwekkend. Het personeel vind zich zelf geweldig, met name de manager. Wij hebben hier twee keer gegeten. De eerste keer redelijk gegeten alleen het personeel had alles niet onder controle en hierdoor veel Italiaanse hectiek. De tweede keer wilden wij een gezellige tafel reserveren. Alleen de manager gaf aan dat dit niet het beleid was. Toen wij aankwamen was deze tafel nog vrij. Dus wilden wij daar graag zitten. Manager gaf aan dat wij als klant dat absoluut niet mochten vragen. Het beleid is dat de klant maar moet schikken naar de wens van deze arrogante manager. Enorm om gelachen en vervolgens en vervolgens lekker ergens anders gegeten.
Erg sneu voor de eigenaar van deze tent, lijkt een aardige man. Maar ik ben bang dat zijn personeel zijn zaak gaat ruïneren .

Datum van bezoek: augustus 2018
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer relaxte beachclub. Goede strandbedden, lekkere lunches en ook erg gezellig voor een dinner. De bediening is zeer vriendelijk, vooral ook de goedlachse eigenaar Luca. We zijn er meerdere keren geweest. Gratis parkeren. Terechte hoge notering op Tripadvisor.

Datum van bezoek: juli 2018
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na ruim 1 uur wachten nog geen menukaart ontvangen.
Na ontvangst menukaart na 1 kwartier nog geen bestelling kunnen doen. Het probleem was niet dat het zo druk was, maar geen ober durfde in het Engels de bestelling op te nemen.
Na 5 kwartier onze Biezen gepakt en vertrokken.
Hele slechte zaak.

Datum van bezoek: april 2018
Emanuele M, Direttore van Mamabeach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Good Morning.

First i would like to thank you for the time you spend to reviewing our restaurant.

I would also like to remind you that you are been properly informed of the waiting time for a table without reservation, timing that we respected! And I do apologize that after 10 minuts open the menu you decided to leave.
So I suggest you for the next time you'll go to a restaurant to make a reservation in advance to avoid your finger tiping a bad review just because you are not organize.
Kind Regards
Emanuele

25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht, prettige bediening, en fijn tafellinnen en scherp bestek voor de royale pizza, lunchsalades zijn meer dan voldoende en alle ingrediënten vers. Goedkoop is het niet, maar wel het geld waard.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Mamabeach bekeken, bekeken ook

In Mamabeach geweest? Deel je ervaringen!