“Overheerlijke vis!”

Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Restaurants in Pittulongu
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht over de zee, prima pasta’s en overheerlijke vis! Vriendelijk en net personeel. Wel reserveren van tevoren, vaak vol!

Datum van bezoek: juli 2018

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Trattoria Rossi

Pittulongu

PLEASE Sorry, sorry, sorry

Afgelopen zaterdag 26 mei heb ik per ongeluk een verkeerde beoordeling bij jullie restaurant geplaatst!! Ik had die ervaring NIET bij jullie maar bij Il Tetto Rossi.. Nogmaals mijn verontschuldigingen

Datum van bezoek: mei 2018
29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ligging ! Je eet in een strandbar aan de boord van de zee maar stijlvol. Klasse bediening, topverse producten, eerlijke gerechten, aangename huiswijn die zeer goed betaalbaar is. Het restaurant is wel niet heel eenvoudig te vinden. Dat verklaart allicht de aanwezigheid van vooral mensen uit de buurt. Zeker een aanrader voor wie van vis houdt ! Top.

28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen aan het Pittulongu strand met ruime parkeergelegenheid vlak achter restaurant. Zeer leuke en stijlvolle inrichting. Heerlijke pasta's a la mare gegeten. Alleen maar visgerechten. Ook een fantastisch dessert dat we op aanraden van een ober met z'n drieën hebben gedeeld. Was meer dan genoeg! Prachtig uitzicht over de zee en de rotsen.

27 juni 2017 beoordeeld

Leuke trattoria vlak aan zee. Zeer vriendelijke bediening. Serveren vooral gerechten met vis maar alles zag er heerlijk uit. Wij kozen voor linguini met mosselen en zeebaars mediterrane kruidengratin. Heerlijk gegeten. Niet heel goedkoop.

Reizigers die Trattoria Rossi bekeken, bekeken ook

Olbia, provincie Olbia-Tempio

In Trattoria Rossi geweest? Deel je ervaringen!