ZenHotels.com
Beoordeeld op 8 juli 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan nog werkende zoutpannen. Familiale sfeer met vriendelijke bediening. De bar is tot 24 u open en we hebben er de Belgen Brazilië zien inmaken.
Het ontbijt is voor Italië zeer goed. Het restaurant dat er bij hoort een 200 meter verder is geen aanrader. Heel gewoontjes.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 14 oktober 2017

Dit hotel temidden van de zoutwinning is uniek wat ligging betreft. Het heeft een mooi zwembad en grote kamers. Wij hadden om een stille kamer gevraagd en kregen een die tegenover de receptie lag, waarvan de luide stemmen de hele dag in de kamer doordrongen. En geloof me Italiaanse vrouwen kunnen door de telefoon schreeuwen!!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Eenvoudig hotel, eenvoudig ontbijt, harde bedden, kleine douche. Prettig zwembad. Trapani en Erice zijn mooie steden. Mooie boottrip gemaakt naar Marettimo (snorkelen): aan te raden.
Veel relatief eenvoudige restaurants in de directe omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 22 juli 2017

Een prachtig hotel met een heerlijk zwembad gelegen bij de zoutwinning van Nubia. Jammer genoeg wat afgelegen van de stad en ook zonder strand in de buurt, maar het zwembad maakte dat meer dan goed. Goede service, fijne kamers met comfortabele bedden.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 5 juni 2017

Prachtige ligging bij de zoutmijnen van Trapani. Comfortabel hotel met ruime kamers. Uitstekende bedden. Goede service met erg vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid en gevarieerd ontbijt en op verzoek bakken ze graag eieren. Mooi zwembad, maar eind mei was het water nog wel erg fris.
Er is alleen wifi bij de receptie, wat onhandig is. Wij gaan graag weer terug als wij in die regio van Sicilië weer komen.

Datum van verblijf: mei 2017