Priceline
Inclusief ontbijt
Beoordeeld op 21 januari 2020 via mobiele applicatie

Deze lodge ligt niet ver van het onderzoekscentrum voor de schildpadden. Vanuit Sur volstaat het om de wegwijzers naar Turtle Reserve te volgen, je passeert de Eco Lodge.
Ligt eigenlijk zeer rustig (wat positief is) en daardoor heb je zeker een auto nodig om de omgeving te verkennen.
Verzameling van huisjes, voorzien van alle comfort. Geen wifi maar dat vonden we niet erg. Grote kamers, zeer mooi ingericht.
Wel zeer harde bedden!
Men zou het nog iets beter kunnen maken door bijvoorbeeld vers fruitsap te voorzien en verse koffie ipv nescaffe.
Zeer vriendelijk onthaal en bediening.
Prijs/ kwaliteit zeker goed.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 16 oktober 2023 via mobiele applicatie