Beoordeeld op 26 juni 2016 via mobiele applicatie

Prima hutten van alle gemakken voorzien. (Let op!! Er zijn ook hutten die veel eenvoudiger zijn, uit ervaring van mede reiziger, zijn deze af te raden). Heerlijk strand en prima restaurant in gemoedelijk sfeer. Personeel vooral oost Aziatisch en vriendelijk.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 30 april 2016 via mobiele applicatie

Eenvoudige accommodatie, mooi aan zee gelegen. Niet heel bijzonder, maar de ideale plek om hiervandaan de turtles te bekijken. Eten is redelijk, niet geweldig. Kamers eenvoudig, nauwelijks mogelijkheden om apparaten op te laden. WiFi alleen in restaurant.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 22 februari 2016

We hadden een gunstig gelegen hut, met eigen badkamer. Het personeel was super vriendelijk. Het restaurant gezellig, met een buffet en je kon lekker een biertje of een wijntje bestellen. Dat kan in Oman meestal niet. We kwamen voor het schildpadden strand, wat er niet vlakbij ligt, maar de receptie gaf een goede routebeschrijving mee.

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 21 februari 2016

Mooie verblijfplaats, sympathieke huisjes, mooi strandje. Je slaapt in eenvoudige tenten of hutten, sanitair is stukje verder. Toen wij er waren liepen er heel veel kinderen rond, allemaal op schoolreis. Eten was niet bepaald super, eerder aangepast aan de kinderen. LET OP: dit noemt turtle resort, maar de schildpadden zien is toch nog zeker 40 minuten autorijden.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 31 december 2015

Dit was de 2e keer in 7 jaar dat we hier waren. Ik blijf het een dure plek vinden om te overnachten, zeker als je kijkt dat er in de omgeving verder niet te doen is en de service in het restaurant toen we iets bestelden niet echt denderend was.

Wij hebben dan ook alleen genoten van het (te duur geprijsde) strand. We waren voor onszelf en zoonlief van 6 in totaal 9 OR kwijt. Dochterlief van 2,5 mocht gratis naar het strand. Wij verbleven een nacht in Al Naseem Turtle Beach Resort. Met 40 OR (afgedongen, normaal 50) ook nog steeds (te) duur, maar een goed alternatief. Prima alternatief is ook Al Faisal Hotel Suites (ruim appartement, groot bed voor 3 personen en bed in woonkamer voor 2 personen, 2 badkamers en microwave: 25 OR per nacht) in Sur. Het is maar iets van een klein uurtje rijden naar de schildpadden en scheelt je echt veel geld. Maar goed, het is maar wat je wilt :-)

Datum van verblijf: december 2015