“Super vriendelijke bediening, eten middelmatig.”

Docaria Almeixar, Bistrô Restaurante
Geclassificeerd als nr. 2 van 30 Restaurants in Gale
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen voor een dessert hier langs nav de beoordelingen. Het viel iet wat tegen, wij hadden het lekkerder verwacht. De winkel ziet er prachtig uit en op het terras was het goed toeven. De bediening was heel vriendelijk. Omdat het een bakery is zou ik hier zeker geen lunch of Avondmaal bestellen.

Datum van bezoek: oktober 2017

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Matig eten, de wafels zien er wel goed uit, maar het was echter nog wat vroeg voor deze zoetigheid. Ontbijten zijn niet zo speciaal

Datum van bezoek: september 2017
4 augustus 2017 beoordeeld

Nadat we niet direct iets vonden in Faro en nog een hele rit voor de boeg hadden (naar Lagos) belden we naar dit restaurant of er nog plaats was. Dat was geen probleem en we konden kiezen of we binnen of buiten wilden zitten.
Buiten zit je op een aangenaam terras. Van de bestelde gerechten viel enkel de pizza (beetje flets) en de salade (weinig variatie) tegen. De vis- en vleesgerechten vielen uitstekend mee. Bijkomende positieve zaken : heeel lekkere desserts, bediening viel goed mee en ook de prijs was heel schappelijk.
Samengevat : aangenaam restaurant waarbij vooral de desserts schitterend waren

Datum van bezoek: juli 2017
4 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier tijdens onze vakantie onwijs lekker gegeten met mijn man. Het eten is top, uitstekende porties en leuk aangekleed en onwijs vriendelijk personeel. Een absolute aanrader!

Datum van bezoek: november 2016
1 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Smiddags geluncht met mijn man en kindje van 7 maand. Mooie zaak, vriendelijk personeel! Zowel vaste gerechten als dagschotels en vis van de dag! Lekker klaargemaakt en ruime porties! Qua desserts ruime keuze!

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Docaria Almeixar, Bistrô Restaurante bekeken, bekeken ook

In Docaria Almeixar, Bistrô Restaurante geweest? Deel je ervaringen!