Vila Joya
Vila Gale Atlantico(Gale)(Heel veel waar voor je geld!)
225 US$
215 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 254 US$ per nacht.

81 US$
268 US$
  • Gratis parkeren
Bayside Salgados(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
106 US$
98 US$
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 132 US$ per nacht.

329 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 374 US$ per nacht.

Baia Grande(Sesmarias)(Heel veel waar voor je geld!)
227 US$
220 US$
  • Inclusief ontbijt
Ponta Grande Resort(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
407 US$
221 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 270 US$ per nacht.

315 US$
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 373 US$ per nacht.

7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb voor mn verjaardag een lunch gekregen. In 1 woord SUPER, waanzinnig lekker gegeten en wat een prachtig uitzicht heb je daar!! De amuse een plaatje zonde om op te eten eigenlijk.
En het personeel.... heel attent en vriendelijk.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2e keer hier geluncht. Na vorige bezoek waren de verwachtingen hoog gespannen: dat is grotendeels ingelost. Locatie is waanzinnig, uitzicht fenomenaal, personeel attent en vriendelijk en eten en wijnen super. Als ik een 'aandachts'puntje mag noemen is het iets meer creativiteit maar dat is wellicht iets gezocht in een restaurant dat zicht richt op de klassieke keuken.
We zijn voor het lunchmenu gegaan met bijpassende wijnen. Voordat het menu wordt geserveerd komt er een scala aan amuses voorbij die zeer gevarieerd zijn. De bereiding van de meloensoep en cocktail met wasabi vonden we echt top. Na de amuses kwamen nog wat verassingen waarbij de ganzenlever met kersenbereiding zeer lekker was; de Alentejo rosé paste perfect. Schotse sommelier is een aardige kerel: kundig en vriendelijk. Leuk dat er alleen Portugese wijnen worden geschonken. De kingcrab en de grouper met bloemkool waren super van smaak. de entrecote was - geheel persoonlijk - het minste gerecht. Dat kwam overigens niet door het gerecht maar eerder door de hoge kwaliteit van de andere gerechten. De desserts waren ook weer een feest. Mijn tafelgenoot is geen liefhebber van zoete nagerechten maar was onder de indruk van de ananas-carpacaccio en de witte chocosoep. Het was weer een topmiddag en komen zeker weer terug.

Verbleef: juli 2016
17 juli 2016 beoordeeld

Niet voor niets 2 sterren. Wat een geweldige keuken. Het fantastische 6 gangen menu (en de vele extra hapjes) laten je van de ene naar de andere verbazing brengen. Ook het wijnarrangement klopte helemaal. Zeer attent en vriendelijk personeel en het restaurant is gelegen op een wel heel bijzondere prachtige locatie. Dit is echt iets voor de heel verwende restaurantbezoeker. Zeer prijzig maar zeker haar geld waar !

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
14 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

6 gangen menu met minstens zovele verrassing hapjes. Top eten op een geweldige locatie. Super lekker eten onder een sterrenhemel
met zeer nette, vriendelijke en attente bediening. Zeker een aanrader. Niet goedkoop, maar de prijs meer dan waard.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
23 juni 2016 beoordeeld

U moet dit mee maken.
Het kost wel wat, maar het diner is het dubbel en dwars waard.
12 gangen ( incl. amuses ) of zo.
Alle gerechten zijn perfect bereid en dit maak ik al voor de derde keer in 5 jaar tijd mee. Eigenlijk verdienen zij ( Vila Joya ) een 3e Michelin ster.We komen weer gauw dineren.

Kamertip: Wij hebben hier alleen gegeten.
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner