Opslaan

vanaf 66,64 US$
vanaf 55,35 US$
vanaf 1.128,42 US$
Beoordeeld op 10 maart 2020 via mobiele applicatie

We hebben de whale watching in style geboekt en we hebben hier geen minuut spijt van gehad. Er zijn leuke zonnebedden aan boord waarop je een uitstekend zicht had op de baai. We hebben het geluk gehad om verschillende walvissen te spotten. Aan boord worden er op hapjes en drankjes uitgedeeld, je komt hier zeker niets te kort! Kortom zeker voor herhaling vatbaar als we nog eens in Boa Vista zijn.

SalinaSailsCV, General Manager van Salina Sails, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2020

Van harte bedankt voor uw positieve feedback.

Het doet ons deugd te lezen dat u genoten heeft van uw ervaring aan boord van onze geliefde Gelidonya.

Helaas, hebben ook wij onze boottrips moeten stilleggen omwille van het coronovirus.

We blijven echter positief en zijn volop achter de schermen aan het werk om zo snel mogelijk weer van start te

kunnen gaan.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen op Boa Vista!

Warme groeten,

Beoordeeld op 6 maart 2020

Ik heb reeds een uitmuntte score gegeven.
Ik april 20 ga ik terug.
Daarna meer lof. Ik kan het iedereen aanraden.

Datum van activiteit: april 2019

Van harte bedankt voor de uitmuntende score!

Omwille van het coronavirus hebben ook wij helaas onze excursies moeten stilleggen.

Wij hopen u alsnog snel te mogen verwelkomen aan boord.

Warme groeten uit Boa Vista!

Beoordeeld op 4 februari 2020

Geweldige ervaring.....een echte aanrader als je naar Kaapverdië gaat ....fantastische ontvangst aan boord..perfect crew...perfect food and drinks...alles gewoonweg top

Datum van activiteit: maart 2019
SalinaSailsCV, General Manager van Salina Sails, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2020

Beste Inge

Van harte bedankt voor uw positieve feedback.

Het doet ons deugd te lezen dat u zo genoten heeft van uw ervaring aan boord van onze geliefde Gelidonya.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Cabo Verde.

Zonnige groeten,

Beoordeeld op 31 januari 2020

Ter compensatie van een gebeurtenis in het hotel hebben wij vanuit de hostes in het hotel een excursie aangeboden. Het was een mooie ervaring om een stukje Kaapverdië te zien vanuit een andere hoek. De crew aan boord heeft ons goed verwent. Het is de moeite waard om dit mee te maken met al de kleine gemakken aan boord van het schip.

Bedankt!

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
SalinaSailsCV, General Manager van Salina Sails, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2020

Beste Robin

Van harte bedankt voor uw feedback!

Het doet ons deugd te lezen dat u heeft genoten aan boord.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 28 januari 2020

Uitstekende trip!
Zeer vriendelijk personeel! Met andere woorden: Een echte aanrader wanneer je deze vakantiebestemming kiest!

Datum van activiteit: januari 2020
SalinaSailsCV, General Manager van Salina Sails, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2020

Beste Elke

Heel erg bedankt voor deze mooie review. Uw compliment wordt zeker doorgegeven aan de voltallige crew.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen aan boord van Gelidonya.

Warme groeten