Vandaag geopend: 00:00 - 23:59
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Wil je Boa Vista leren kennen dan is er maar 1 optie kies voor Solacyber en maak je eilandtour.

Vorige maand naar Boa Vista op reis gegaan. Vooraf al op tripadvisor de tip gezien over Solacyber ... meer lezen

Beoordeeld op 13 april 2020
Snijders1968
Apeldoorn, Nederland
Eilandtour met een kleine groep

Tijdens ons verblijf hebben Lars en Nathalie ons het eiland Boa Vista beter leren ontdekken. We ... meer lezen

Beoordeeld op 10 april 2020

13 beoordelingen
vanaf 65,94 US$
vanaf 85,98 US$
Beoordeeld op 19 maart 2020 via mobiele applicatie

1x met Nathalie en Lars door de Baracca gelopen en de crèche geweest en 1x de eiland tour gedaan met Lars en zijn maat de chaffeur. Het was allemaal super geregeld, hebben 2 top dagen gehad en wat fantastisch om te zien met hoeveel liefde zij voor de bevolking zorgt.
Mochten jullie naar Boa Vista komen zou ik zeker een tour via hun regelen ( en vergeet dan niet iets kleins mee te nemen zoals bijv. Paracetamol o.i.d.) Lars en Nathalie bedankt en hopelijk tot november.

Beoordeeld op 13 maart 2020

Wat een geweldige dag hebben wij gehad met Lars en zijn chauffeur! Buiten de gebaande toeristenpaden geweest. Klein gezelschap en dat was wel zo prettig; volop mogelijkheid om vragen te stellen en vooral...no stress. Alles was top geregeld van begin tot eind. Lars is een bekende verschijning op het eiland, zowel bij mens als bij dier. Naast het verzorgen van excursies, doen Lars en zijn gezinveel voor de eilanders. Daarover kan Lars zó bevlogen vertellen; de liefde voor Boa Vista en diens bewoners spat er gewoon vanaf. Wij en anderen deelnemers van de excursie hadden wat kleine schoolbenodigdheden en speeltjes meegebracht. We weten zeker dat dat allemaal goed terecht komt. Wat een mooi mens om een dag mee door te brengen!

Beoordeeld op 11 maart 2020

Wat een fantastische excursies hebben wij mogen beleven! Alles tot in de puntjes geregeld & niks is teveel gevraagd. In 1 woord geweldig!

Lars & Nathalie met hun enthousiaste team maken je excursie helemaal af.

Wij hebben de Baracatour, eilandtour & walvissen spotten mogen doen, en ze waren alle 3 even fantastisch! Na het walvissen spotten hebben Lars & Nathalie ons nog een super leuke rondleiding door het centrum van Sal Rei gegeven, ontzettend lieve mensen die met heel hun hart de lokale bevolking ondersteunen.

Beoordeeld op 9 maart 2020

Net terug van een fantastische eiland tour, leuke uitleg gehad van Lars en alle bezienswaardigheden van Boa vista gezien!!

Mocht je op vakantie in Boa vista zijn, boek dan je excursies via SolaCyber een echte aanrader!

Ze zijn op het vliegveld te herkennen aan de oranje T-shirts met Nederlandse vlag.
Ik ben blij dat ik voor SolaCyber heb gekozen dan, voor een groep excursie die Tui aanbied.
Lars heeft een heel interessant verhaal te vertellen over hoe, hij en zijn gezin de keuze hebben gemaakt om op dit eiland te gaan wonen en de lokale bevolking te helpen!!
Ze hebben o.a een kindercrech opgezet en lars speelt jaarlijks de kerstman op het eiland en voorziet de kinderen dan ook van kadootjes. Alles ingezameld in Nederland.

Paul&Cindy.
22 februari

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 9 maart 2020

Wij zijn met Lars en Nathalie door de Baracca gelopen en hebben een indruk gekregen van het leven van de lokale bevolking. Heel bijzonder om te zien hoe zij met enorm veel enthousiasme de lokale bevolking ondersteunen. Zeker de moeite waard om te doen!